بیمه کشاورزی سبب پایداری توان تولید می‌شود
بیمه کشاورزی سبب پایداری توان تولید می‌شود
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان مازندران گفت: تاثیرات بیمه کشاورزی در یک ملت ظهور و بروز پیدا می کند و در پایداری توان تولید نقش مهمی دارد.

به گزارش ندای تجن_ هوشنگ حیدرنژادیان امروز در دومین جشنواره فرهنگی ترویجی بیمه کشاورزی که در مرکز آموزشی بانک کشاورزی واقع در بابلسر برگزار شد، با خیر مقدم به حضار و تبریک چهلمین سالگرد تصویب بیمه کشاورزی، از زحمات همه دست‌اندرکاران، کارگزاران و ارزیابان در تحقق اهداف این مجموعه بزرگ قدردانی کرد.
وی با اشاره به اهمیت بیمه کشاورزی از نقش آن در فراهم آوردن زمینه‌ای برای امنیت غذایی و آرامش جامعه مخاطب گفت که تاکنون نیز بسیار اثرگذار بوده است.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی با بیان اینکه ایران در منطقه خشک و نیمه خشک قرار دارد و میزان بارندگی آن نیز کمتر از یک سوم متوسط جهانی است، افزود: باید نگاه دقیق و عمیق به کشاورزی داشته باشیم و از دانش و فناوری روز غافل نشویم.
حیدرنژادیان با اشاره به سیاست گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های زیادی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه کشاورزی صورت گرفته است، تاکید کرد: تاثیرات بیمه کشاورزی در یک ملت ظهور و بروز پیدا می کند و در پایداری توان تولید نقش مهمی دارد.
وی صندوق بیمه کشاورزی را یکی از بازوان دولت در حمایت و کمک به کشاورزان و از سویی اعتباربخشی به فعالیتهای بانک کشاورزی توصیف کرد.
به گزارش خبرنگار ما دومین جشنواره فرهنگی ترویجی بیمه کشاورزی به مدت دو روز با برگزاری نمایشگاه خدمات بیمه‌ای 32 استان کشور در 32 غرفه و برگزاری کارگاههای آموزشی دایر است.
انتهای پیام/

  • منبع خبر : دریافتی از دوستان