تمدید مهلت ثبت نام در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم
تمدید مهلت ثبت نام در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مهلت ثبت نام در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تمدید شده است.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در گفت و گویی اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، مهلت ثبت نام در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تمدید شده است.
وی با اشاره به استقبال گسترده مردم جهت ثبت نام در این دوره از مسابقات، افزود: نظر به بررسی‌های به عمل آمده، شورای مسابقات مرکز امور قرآنی مهلت ثبت نام مسابقات را برای شرکت حداکثری علاقه مندان به قرآن کریم تمدید کرده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران عنوان کرد: مهلت ثبت نام رشته‌های آوایی انفرادی ( قرائت، ترتیل، حفظ 5جزء، حفظ 10جزء، حفظ 20جزء و حفظ کل، اذان و دعاخوانی) و گروهی ( مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم) تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 22 خردادماه تمدید شده است.
حیدری خاظرنشان کرد: مهلت ثبت نام رشته های معارفی ( معارف قرآن کریم، معارف نهج البلاغه، معارف صحیفه سجادیه و ترجمه سوره های یس و الرحمن) تا ساعت 24 روز چهارشنبه 31 خردادماه تمدید شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با دعوت از فعالان قرآنی استان برای ثبت نام در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران گفت: ثبت نام از متقاضیان برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآن کریم از طریق سایت www.quraniran.ir انجام می‌گیرد.