خبرنگاران می‌توانند نسبت به بارگذاری آثار خود در جشنواره رسانه‌ای شمال اقدام کنند
خبرنگاران می‌توانند نسبت به بارگذاری آثار خود در جشنواره رسانه‌ای شمال اقدام کنند

به گزارش ندای تجن_ مهدی یزدانی بیان داشت: دبیرخانه جشنواره از کلیه روزنامه‌نگاران اعم از نویسندگان، خبرنگاران، متخصصان چندرسانه‌ای، عکاسان مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه ‌های خبری استانهای مازندران ، گیلان و گلستان دعوت می‌کند تا آثار خود را که از 1 فروردین 1402 تا پایان 31 شهریور 1402 به رشته تحریر در آورده‌اند، براساس […]


به گزارش ندای تجن_ مهدی یزدانی بیان داشت: دبیرخانه جشنواره از کلیه روزنامه‌نگاران اعم از نویسندگان، خبرنگاران، متخصصان چندرسانه‌ای، عکاسان مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه ‌های خبری استانهای مازندران ، گیلان و گلستان دعوت می‌کند تا آثار خود را که از 1 فروردین 1402 تا پایان 31 شهریور 1402 به رشته تحریر در آورده‌اند، براساس محورها و بخش‌های اعلام شده به آدرس www.shomal.pressfestival.ir ارسال کنند.
وی بیان داشت: این جشنواره با محوریت گردشگری و مدیریت شهری برگزار می شود و اهداف این جشنواره اعم از ایجاد فضای رقابتی بین آثار مطبوعاتی و رسانه‌ای شمال کشور ، معرفی پتانسیل های گردشگری ، ساحلی ، رسانه ای و مدیریت شهری هچیرود و شمال کشور ، ارتقاء سطح کیفی خبر و اطلاع‌رسانی شمال کشور ، ایجاد همگرایی بین رسانه‌های شمال کشور ، معرفی رسانه‌های شمال بین شهروندان ، معرفی جاذبه های گردشگری شمال کشور و معرفی مدیریت های شهری برتر در بخش گردشگری و ساحل می باشد.
یزدانی اذعان داشت: محورهای اصلی جشنواره مدیریت شهری و توسعه گردشگری شهرهای شمال ، معرفی جاذبه‌های گردشگری شمال ، آداب و رسوم شهرهای شمالی ، شهرسازی مدرن همراه با نگاه جذب توریست در شهرهای شمالی و مدیریت گردشگری در شمال و بخش ویژه جشنواره نیز هچیرود ، شهر فرصت‌ها می باشد.
وی گفت: خبرنگاران استانهای شمالی می توانند در بخش های گزارش ، یادداشت /مقاله خبر ، مصاحبه ، عکس (تک عکس و گالری) ، چند رسانه‌ای ، تیتر و طراحی و صفحه آرایی آثار خود را ارسال کنند.
یزدانی اذعان داشت: هر متقاضی تنها می تواند در 3 بخش و در هر بخش 3 اثر را ارائه دهد که مجموعا 9 اثر می باشد، در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف خواهد نمود.
وی تاکید کرد: آثاری در جشنواره شرکت داده می شود که در فاصله زمانی ابتدای فروردین 1402 لغایت 31 شهریور 1402 در یکی از نشریات سراسری ( دارای پروانه سرپرستی در استانهای شمالی ) ، نشریات استانی، خبرگزای ها و پایگاه خبری استان های شمالی که دارای مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات هستند منتشر شده باشد.
یزدانی تاکید کرد : آثار جشنواره صرفاً از طریق سایت جشنواره www.shomal.pressfestival.ir پذیرش می‌شود و تمامی اخبار ، فراخوان و همه اطلاعات مربوط به دومین دوره جشنواره مطبوعات شمال در سایت فرق منتشر می شود.
وی گفت: اختتامیه جشنواره فوق آذر 1402 به میزانی شهر هچیرود برگزار می شود و داوری آثار توسط داوران معرفی شده از مرکز مطالعات رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود.