خرابی دستگاه‌های بیمارستان‌های ساری و یک پاسخ
خرابی دستگاه‌های بیمارستان‌های ساری و یک پاسخ

به گزارش ندای تجن_ مدتی پیش باخبر شدیم که دستگاه آنژیو گرافی بیمارستان امام خمینی(ره)ساری خراب است و بیش از ۴۰بیمار منتظر هستند تا این دستگاه درست شود. گزارشاتی نیز از خرابی دستگاه‌های مرکز دیالیز شهروند ساری داشتیم که بیماران از خرابی دستگاه گلایه داشتند و می گفتند که به علت خرابی دستگاه دیالیزشان نیمه […]

به گزارش ندای تجن_ مدتی پیش باخبر شدیم که دستگاه آنژیو گرافی بیمارستان امام خمینی(ره)ساری خراب است و بیش از ۴۰بیمار منتظر هستند تا این دستگاه درست شود.

گزارشاتی نیز از خرابی دستگاه‌های مرکز دیالیز شهروند ساری داشتیم که بیماران از خرابی دستگاه گلایه داشتند و می گفتند که به علت خرابی دستگاه دیالیزشان نیمه کاره مانده است یا ساعت حضور در بیمارستان را تغییر داده ‌اند.

برای این دو موضوع تحقیقات کامل میدانی انجام دادیم و مطمئن هستیم که صحت دارد.

از طرفی مرکز دیالیز بیمارستان شهروند ساری نیاز به حداقل ۱۰دستگاه جدید دارد تا بتواند بیماران را تحت پوشش قرار دهد،چون برخی از بیماران از سایر شهرستان‌ها به ساری می آیند تا دیالیز شوند.

برای کسب اطلاع درباره علت خرابی دستگاه‌های بیمارستان امام خمینی (ره)ساری و مرکز دیالیز شهروند با کارشناس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تماس گرفتیم که ایشان گفت چند روز فرصت دهیم تا تحقیق کنند و پس از تقریبا نزدیک به یک هفته این پاسخ را به ما دادند که بدین شرح است.

در خصوص دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان امام ساری پیگیری لازم انجام شد و خوشبختانه طبق بررسی‌های انجام شده و اعلام این مرکز هیچ مشکل یا خرابی در خصوص دستگاه آنژیوگرافی گزارش نشده و در حال ارائه خدمت به بیماران محترم می باشد.

در مورد کلینیک درمان بیماران کلیوی شهروند ساری نیز به اطلاع می رساند که این مرکز دارای ۴۸ تخت دیالیز و ۵۴ دستگاه دیالیز می باشد که از این تعداد ۳ دستگاه در مرحله سرویس تخصصی از سوی یکی از مراکز بهینه سازی تجهیزات پزشکی می باشد.

عکس تزیینی است