دیدار اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه با نماینده ولی‌فقیه در مازندران
دیدار اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه با نماینده ولی‌فقیه در مازندران
اعضاء هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان مازندران با آیت الله «محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه دیدار و گفت‌وگو کردند

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان با گرامیداشت مناسبت‌های ماه خرداد و تقدیر از جهاد اصحاب رسانه گفت: رسانه‌ای شدن از جمله وظایف رسولان و انبیا است و پیامبر شانی جز ابلاغ و بلاغ ندارد.

به گزارش ندای تجن به نقل از مهر،  نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تولید محتوا برای تصمیم گیری و اقدام عملی تاکید کرد و گفت: رساندن این تصمیم‌ها در گستره جهانی از وظایف رسانه به شمار می‌رود.

وی پیوست رسانه‌ای برای همه اقدامات و طرح‌ها را لازم دانست و گفت: هر مدیری از رسانه غافل باشد نشان دهنده آن است که هنوز به بلوغ فکری لازم نرسیده است.

آیت الله لائینی با عنوان اینکه دشمنان رسانه‌های بزرگ را در انحصار خود درآورده‌اند، گفت: متأسفانه فضای مجازی بیش از پیش محل تاخت وتاز فرهنگ‌های بیگانه شده است و در این حوزه با کمبودهایی روبرو هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران نقش رسانه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با شروع جنگ رسانه‌ای، اهمیت رسانه‌ها بیشتر شده است و بروز برخی فتنه‌ها نظیر آشوب‌های سال قبل و غیره نشان از جنگ رسانه‌ای دارد.

وی ایمان و امید را دو موتور پیشران جامعه دانست و گفت: این موتور توسط رسانه‌های بیگانه مورد تهدید است و اگر خاموش شود، قطار پیشرفت جامعه از حرکت می‌ایستد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براین که رسانه‌ها برای امیدآفرینی در جامعه تلاش و برنامه ریزی کنند، افزود: رسانه‌ها باید به سراغ جامعه هدف بروند و نباید به قشر خاصی محدود شوند.

وی تدبیر و اقدام را نیاز کار رسانه‌ای برشمرد و گفت: مطالبات مردم از مسئولان و درخواست‌های مسئولان از جامعه در قاب رسانه باید منتقل شود و علاوه بر این انصاف، وجدان و اخلاق رسانه‌ای سرلوحه کار قرار گیرد.

آیت الله لائینی خواستار توجه به حقوق و اخلاق رسانه‌ای شد.