سید عباس حسینی، مدیرکل جدید دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران شد
سید عباس حسینی، مدیرکل جدید دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران شد

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، با صدور حکمی از سوی استاندار مازندران، سید عباس حسینی بعنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران منصوب شد. حسن خیریانپور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی مسائلی که […]

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، با صدور حکمی از سوی استاندار مازندران، سید عباس حسینی بعنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران منصوب شد.

حسن خیریانپور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی مسائلی که در مجموعه بازار با آن مواجه هستیم و مشکلات ناشی از آن نیازمند تلاش و برنامه ریزی است که دفتر هماهنگی امور اقتصادی نقش تعیین کننده ای در کنترل آن خواهد داشت، عنوان کرد: این نقش مهم در مجموعه اقتصادی استانداری و استان بویژه در رشد تولید و سرمایه گذاری و ارتقای بهره وری بسیار با اهمیت است.

خیریانپور، افزود: مازندران از جهت پوشش کالابرگ الکترونیک رتبه ششم را به خود اختصاص داده است که می بایست تلاش کنیم جز 3 استان برتر کشور شویم.

معاون استاندار، تصریح کرد: دفتر هماهنگی امور اقتصادی در توسعه استان بویژه صادرات محور و دانش بنیان کردن محصولات نقش بسیار مهمی دارد که می بایست با اقدامات موثر در تحقق آن اهتمام نماید.

حسن خیریانپور، یادآور شد: بررسی و ارزیابی شاخص های اقتصادی استان یکی از ماموریت های اصلی دفتر هماهنگی امور اقتصادی است که می بایست تولید اطلاعات و آمار در این راستا با جدیت دنبال شود.

در ادامه؛ سید عباس حسینی، با بیان اینکه حوزه اقتصادی فرازو نشیب های زیادی دارد که لازمه پیشبرد امور این بخش، کار و تلاش شبانه روزی است، افزود: نگاه راهبردی و راهبری اقتصادی استان با دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری است و می بایست با استفاده از ظرفیت هایی همچون بهره وری و اقتصاد خرد و کلان، شعار سال را محقق نماییم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم سید عباس حسینی، مدیرکل جدید دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران بعنوان مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران معرفی و از تلاش های نادعلی کهنسال در مدت مسئولیت اش قدردانی شد.