امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزشی مهارتی فرمانداری گلوگاه با اداره کل آموزش فنی‌و حرفه‌ای مازندران
امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزشی مهارتی فرمانداری گلوگاه با اداره کل آموزش فنی‌و حرفه‌ای مازندران
تفاهم نامه همکاری توسعه ای آموزشی و فنی مهارتی فرمانداری شهرستان گلوگاه با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران منعقد شد.


به گزارش ندای تجن- تفاهم نامه همکاری توسعه ای، آموزشی و فنی مهارتی فرمانداری شهرستان گلوگاه با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۲ (مهار تورم ، رشد تولید) منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، این تفاهم‌نامه با هدف هم افزایی و گسترش زمینه‌های همکاری علمی، آموزشی، پژوهشی، فنی و مهارتی برای تحقق شعار سال در جهت آموزش مهارت های فنی و حرفه ای متناسب با امکانات و ظرفیت های موجود در شهرستان گلوگاه و تحقق سیاست های آموزشی، فنی و مهارتی و تطابق میان فعالیت های نظام فنی و حرفه ای مرتبط با نیازهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی منعقد شد.


از جمله موضوعات مندرج در این تفاهم نامه، تسهیل در انجام آموزش مهارت‌های فنی برای جوانان و کارجویان غیرماهر شهرستان گلوگاه و بهره گیری از امکانات آموزشی و پژوهشی طرفین، توانمندسازی مهارت‌ها در ایجاد بسترهای شغلی برای گروه های در معرض خطر شهرستان اعم از زنان بی سرپرست، کودکان کار و … توانمندسازی و ارتقاء مهارت شاغلین، برگزاری دوره های کوتاه مدت برای فارغ التحصیلان، توانمندسازی مهارتی و ایجاد بسترهای شغلی برای روستائیان، تسهیل در صدور پروانه های مهارت فنی، شناسایی و معرفی بازارهای نوین با رویکرد توسعه کسب و کار، توانمندسازی مهارتی در حوزه مشاغل خانگی و…. می باشد.