محموله 2هزار و 900 تنی ذرت آلوده با همراهی و همکاری جدی دولت از بندر امیرآباد بهشهر ترخیص و تخلیه شد
محموله 2هزار و 900 تنی ذرت آلوده با همراهی و همکاری جدی دولت از بندر امیرآباد بهشهر ترخیص و تخلیه شد
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: ۴۸ ساعت پس از سفر استانی رئیس قوه قضائیه به مازندران، با همراهی و همکاری جدی دولت محموله ۲۹۰۰ تنی ذرت آلوده از بندر امیرآباد بهشهر ترخیص و تخلیه شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان در این مورد اظهار داشت: در پی سفر اخیر رئیس قوه قضائیه و بازدید رییس دستگاه قضا از بنادر امیرآباد و نوشهر و کالا‌های رسوب شده در این بنادر، جلسه ویژه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران با حضور اعضای این ستاد تشکیل شد.

این مقام قضایی ادامه داد: در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مقرر شد با نظارت دادستان مرکز مازندران و دادستان‌های شهرستان مربوطه، نسبت به تعیین تکلیف محموله‌های دپو شده و ترخیص و تخلیه آن در کمترین زمان ممکن اقدام گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری افزود: با همراهی و همکاری دولت و ۴۸ ساعت پس از سفر رئیس دستگاه قضا به مازندران، محموله ۲۹۰۰ تنی ذرت آلوده که حسب اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره استاندارد، فاقد مصرف دامی بوده، با مجوز مراجع زیربط جهت مصارف صنعتی از جمله الکل سازی، تخلیه و به مقصد شرکت الکل سازی در یکی از استان‌های مرکزی حمل شد.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان نسبت به تشکیل پرونده برای مدیران متخلف که با ترک فعل زمینه ساز تضییع حقوق بیت المال شوند اقدام و با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.