محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 27 خرداد ماه 1402 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “یدالله جهان تاب” در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 27 خرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 27 خرداد ماه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه  از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت  24 روز جمعه 26 خرداد ماه در صورت پر حجم بودن ترافیک از کرج و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل  تردد انواع وسایط نقلیه  ازساعت 4 بعد از  ظهر تا ساعت 24 همان روز  از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

جهان تاب، خاطرنشان کرد: اعمال این محدودیت در صورت بازگشایی محور چالوس قابل اجرا بوده و در غیر این صورت تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود .

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امروز پنج شنبه 25 خرداد ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا 24 روز جمعه 26 خرداد ماه از این محور ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 26 خرداد ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 10 شب همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) در صورت اعلام ماموران مستقر در محل به صورت مقطعی یک طرفه انجام خواهد شد .

سرهنگ جهان تاب همچنین یادآور شد: اجرای محدودیت های پیش بینی شده  منوط به شرایط ترافیکی بوده و در صورت عادی بودن با هماهنگی ماموران پلیس راه در محل اجرای این محدودیت ها کان لم یکن تلقی می گردد.

وی در خاتمه  از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، ضمن مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .