نام‌گذاری دهه‌ی تولید و تجارت نشان‌دهنده اهمیت جایگاه فعالان این حوزه است
نام‌گذاری دهه‌ی تولید و تجارت نشان‌دهنده اهمیت جایگاه فعالان این حوزه است
نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران به مناسبت دهه ی تولید و تجارت پیامی صادرکرد.

به گزارش ندای تجن-متن این پیام بدین شرح است:نامگذاری دهه ای به نام دهه ی تولید و تجارت که از یکم تیرماه (روز ملی اصناف) شروع و در دهم تیرماه (روز ملی صنعت و معدن) به پایان می یابد نشان دهنده اهمیت جایگاه فعالان عرصه تجارت و تولید در سطح کشورمان می باشد.

اگر امروز شاهد موفقیت های متعدد و مختلف در بخش های تولید و تجارت هستیم یقیناً این دستاوردها مرهون مجاهدت و تلاش های شبانه روزی تلاشگران عرصه صنعت، معدن و تجارت بوده که با تکیه بر توان داخلی و علیرغم تمامی دسیسه های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحریم های ظالمانه دول استکباری، با تکیه و توکل بر ذات اقدس الهی و خودباوری شعار((ما می توانیم)) را به منصه ظهور رسانیده اند.

نگاهی به دوران شکل گیری انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و پس از آن نشان می دهد جامعه اصناف، صنعتگران و تولیدکنندگان همواره کمک حال مردم و مسئولین بوده و از خود خدمات صادقانه و قابل تقدیر به یادگار گذاشته اند.

نامگذاری سال های اخیر از سوی مقام معظم رهبری که غالباً در حوزه های اقتصادی از قبیل تولید، اشتغال دانش بنیان و … بوده، بیانگر اهمیت ویژه جایگاه تولید و تجارت از نگاه معظم له می باشد لذا ضرورت دارد تا با تلاش مضاعف و خدمات شبانه روزی ضمن رفع موانع موجود در حوزه های یاد شده کمک حال این عزیزان باشیم.

اینک که در آستانه دهه تولید و تجارت در سال مهار تورم و رشد تولید می باشیم بر خود لازم می دانم ضمن تبریک خالصانه این ایام به جامعه اصناف، بازاریان، تولیدکنندگان، معدن کاران، تجار و بازرگانان عزیز استان مازندران از زحمات ارزشمند یکایک این عزیزان تقدیر و تشکر خویش را اعلام نمایم. از درگاه خداوند سبحان توفیق روز افزون برای این جهادگران اقتصادی مسئلت می نمایم.