نمایش فیلم « آهنگ دونفره» در سالن ارشاد شهرستان سوادکوه همراه با بارش لبخند برای علاقه‌مندان
نمایش فیلم « آهنگ دونفره» در سالن ارشاد شهرستان سوادکوه همراه با بارش لبخند برای علاقه‌مندان
وقتی سازمان یا ارگانی که متولی هنر وهنرمندان است درب آن به روی علاقمندان باز باشد وفضای آن با نیروهای جوان ما پر شود یعنی راهی برای برقراری ارتباط با یک مکان فرهنگی باز شد واین اقدام خود می تواند از عواملی که باعث نا‌امیدی وبی انگیزگی جوانان شود جلوگیری کند

به گزارش ندای تجن- تبلیغات فیلم آهنگ دونفره برای تماشای علاقمندان وعموم مردم انجام شد.
با بارش باران حضور نوجوانان، کودکان وعلاقمندان به فیلم قبل از بازگشایی درب سالن زنده یاد رحمت ال… حسن پور خود نشان دهنده علاقه وافری است که این نوجوانان دختر وپسر وعموم مردم به نمایش فیلم دارند.

بعد از بازشدن درب ورود وبا پرداخت مبلغ 15هزار تومان علاقمندان راهی سالن می شوند. تذکرات داده می شود وبا شورو هیجان در صندلیها جای می گیرند..

نمایش فیلم، تئاتر، برگزاری کلاسهای اموزشی، هنری، موسیقی و… برای همگی علاقمندان به خصوص با فرا رسیدن ایام تابستان واوقات فراغت یک امر بدیهی لازم وضروری است. شهرستان سوادکوه به مانند سایر نقاط می تواند با فراهم نمودن شرایط اموزشی، فرهنگی، هنری راهی برای پرورش استعداد وگذراندن اوقات فراغت باشد.

امید داریم همچنان برگزاری نمایش ها وکلاس‌های آموزشی وفرهنگی آغاز شود واستمرار پیدا کند.

وقتی سازمان یا ارگانی که متولی هنر وهنرمندان است درب آن به روی علاقمندان باز باشد وفضای آن با نیروهای جوان ما پر شود یعنی راهی برای برقراری ارتباط با یک مکان فرهنگی باز شد واین اقدام خود می تواند از عواملی که باعث نا‌امیدی وبی انگیزگی جوانان شود جلوگیری کند، بیاییم برای پرشور کردن فعالیتها وحمایت واعتبارات در این راه با ارزش سعی وتلاش خودمان را داشته باشیم.

خبر :سیده زینت موسوی پور