نگاهی به چالش چهارشنبه بازار:رسیدگی فوری شهرداری و محکوم کردن خاطی
نگاهی به چالش چهارشنبه بازار:رسیدگی فوری شهرداری و محکوم کردن خاطی

ندای تجن- چالش چهارشنبه بازار بی تردید نیاز به بازارچه های هفتگی یکی از نیازهای شهروندان است لیک مدیریت حرفه‌ای لازمه اصلی کار می باشد. متاسفانه امروز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ خبر ناخوشایندی در شهر پیچید که در چهارشنبه بازار شهر نور دعوا شده و … البته یک کلاغ را چهل کلاغ کردن امری عادی در نقل […]

ندای تجن- چالش چهارشنبه بازار بی تردید نیاز به بازارچه های هفتگی یکی از نیازهای شهروندان است لیک مدیریت حرفه‌ای لازمه اصلی کار می باشد. متاسفانه امروز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ خبر ناخوشایندی در شهر پیچید که در چهارشنبه بازار شهر نور دعوا شده و … البته یک کلاغ را چهل کلاغ کردن امری عادی در نقل موضوعات است زیرا هرکسی می‌خواهد ماجرا را آنگونه که می خواهد برای دیگری تعریف کند.

جهت صحت ماجرا اول رفتم شهرداری که شنیدم دعوا بین کسبه بوده است اما حس خبرنگاری من می گفت احتمالا موضوع فراتر از این صحبت‌ها می باشد، فلذا به محل چهارشنبه بازار رفتم و آنجا کسبه حرفهای دیگری زدند و مدعی شدند شخص مصدوم در بیمارستان امام خمینی ره بستری است.

فارغ از شنیده ها و ادعاهای کسبه دستفروش که بعضی مدعی بودند که لودر آب به روی بار یک نیسان ریخته است که قطعا چنین ادعایی اول باید اثبات گردد والا در کلام هر کسی خود را بیگناه و دیگری مقصر اعلام می کند.

با حضور در اورژانس بیمارستان امام خمینی ره شهر نور مردی روی تخت دیدم که دستش باندپیچی بود و اطرافیان او می گفتند یک انگشت او قطع شده است. بلافاصله با دکتر رستم عبدی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر نور تماس گرفتم و جویای ماجرا شدم، وی گفت: در حال بررسی این اتفاق هستیم و متاسفانه کتف راننده و شیشه های لودر را شکسته اند.

رفتم شهرداری تا از شهردار ماجرا را بشنوم که مهندس فرشاد اسدی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر نور با من تماس گرفت که دارند می آیند بیمارستان عیادت شخص مجروح و شنیدن اصل ماجرا از زبان این مصدوم لیک وقتی آمدند او با رضایت خودش رفته بود.

مهدی توکلی شهردار شهر نور در تماس تلفنی اتفاق تلخ رخ داده در چهارشنبه‌بازار را محکوم کرد.

متأسفانه دیروز ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ در محل چهارشنبه بازار شهر نور اتفاق تلخی رخ داد که موج نگرانی در شهر را ایجاد نمود که بلافاصله در محل حاضر شده و گزارشات میدانی را تهیه کردم.

مهندس فرشاد اسدی و دکتر رستم عبدی اعضای شورای اسلامی شهر نور جهت عیادت از مصدوم حادثه در اورژانس بیمارستان امام خمینی ره حضور یافتند لیک فرد مصدوم با رضایت خودش از بیمارستان مرخص شده بود.

دکتر مهدی توکلی شهردار شهر نور طی تماس تلفنی با اینجانب مراتب ناراحتی خود از این اتفاق تلخ اعلام نموده و گفتند: متأسفانه راننده لودر خودسر این برخورد ناشایست را داشته که بلافاصله مراتب از طریق حراست شهرداری پیگیری شده است و فرد خاطی تا اطلاع ثانوی از کار معلق و پرونده به دادستانی شهرستان ارجاع شده است.

مهدی توکلی در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: وظیفه ما در کنار توسعه پایدار شهر، رفاه و آرامش شهروند و کلیه عزیزانی که وارد شهر نور می شوند می باشد و هرگز چنین رفتاری مورد تایید شورا و شهرداری نبوده و نخواهد بود.

وی در پایان گفتگویش اشاره کرد: قطعا برابر قانون با خاطی یا خاطیان امر رفتار خواهد شد و از عموم شهروندان شریف نوری و کسبه محترم چهارشنبه بازار بابت چنین رفتار خودسرانه عذرخواهی نموده و اظهار داشتند نباید دیگر شاهد چنین رفتاری از کارکنان شهرداری نور باشیم.

پ.ن. بزودی مصاحبه تصویری با شهردار را منتشر خواهم نمود.

بهزاد مختاری