یک سوادکوهی پرچم ایران را در رقابت‌های جهانی اربیل عراق بالا برد
یک سوادکوهی پرچم ایران را در رقابت‌های جهانی اربیل عراق بالا برد

به گزارش ندای تجن- براساس گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان سوادکوه فرزاد محمدی در مسابقات جهانی کیوکوشین کاراته ساباکی در دفاع شخصی در شهر اربیل عراق مدال طلا کسب کرد. براساس گزارشی که خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه پیش از حضور در رقابت های اربیل عراق درباره وی منتشر کرده است: فرزاد محمدی […]

به گزارش ندای تجن- براساس گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان سوادکوه فرزاد محمدی در مسابقات جهانی کیوکوشین کاراته ساباکی در دفاع شخصی در شهر اربیل عراق مدال طلا کسب کرد.

اعزام نماینده مازندران به مسابقات جهانی کیوکوشین کاراته

براساس گزارشی که خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه پیش از حضور در رقابت های اربیل عراق درباره وی منتشر کرده است: فرزاد محمدی متولد ۳۱ شهریور ۱۳۶۳ در شهرستان سوادکوه است و از سال ۱۳۷۳ورزش را از رشته کاراته کنترلی سبک شوتوکان شروع کرد و از سال ۱۳۷۵ وارد رشته تکواندو هم شد.

مرحوم کاشی‌سرخی در کاراته و در تکواندو هم استاد رنج‌کش و استاد ادیم، استاد وی بودند.

چند عنوان شهرستانی و استانی را کسب کرد و وارد رشته «سان‌شو» زیر مجموعه رشته ورزشی ووشو شد و مربیانش هم مهدی جعفرپور و عیسی رمضانی فعالیت کرد و سپس وارد رشته کاراته «کیوکوشین» با توجه به کیفیت و اعتبار این رشته را انتحاب کرد که تمرینات، مبارزه سنگین و آمادگی بدنی بالایی در این رشته نیاز است.

وی با بیان اینکه اولین مقام من در «کیوکوشین» کاراته سال ۱۳۸۸ در تهران به دست آمد و در کنار آن دفاع شخصی هم کار می‌کنم.

محمدی که مسؤول سبک دفاع شخصی استان مازندران از فدراسیون جودو را دارد، ۷ مدال کشوری را تاکنون کسب کرد به آخرین مسابقات انتخابی تیم ملی اشاره کرد و افزود: ۲۱ اردیبهشت‌ماه در مسابقات قهرمانی کشور در سنندج دربین قهرمان قهرمانان کشور برای انتخابی تیم ملی در منفی ۸۵ قهرمان و به عضویت تیم ملی «کیوکوشین» انتخاب شدم.

عضو تیم ملی کاراته «کیوکوشین» با اشاره به اینکه مسابقات جهانی کیوکوشین کاراته در اواخر خرداد‌ماه در «اربیل» عراق  برگزار می‌شود از سطح بالای مسابقات انتخابی تیم ملی از نظر فنی، بدنسازی و حرفه‌ای خبر داد.

وی در این دوره از مسابقات ۴ مسابقه برگزار کرد و وزن‌کشی و جدول مسابقات در روز مسابقه انجام می‌شود و حریف شناخته می‌شوند.

در کاراته و رشته کنترلی قهرمانان زیادی از سوادکوه  فعالیت کردند ولی در مسابقات آزاد کیوکوشین کاراته اولین سوادکوهی است که عضو تیم ملی کاراته کیوکوشین شد.

محمدی دارای باشگاه شخصی با تجهیزات به‌روز دارد که مِلکی و تجهیزات شخصی است و همسرشان هم مربی بانوان دفاع شخصی و بدنسازی بانوان است.

هزینه تا زمان حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی را به صورت شخصی تقبل کرد و برای اعزام به مسابقات جهانی هم هزینه از طرف فدراسیون است.

محمدی با اشاره به اینکه به نظرم سوادکوهی‌ها با توجه به وضعیت جغرافیایی و آب و هوایی در رشته‌های قدرتی و آزاد موفق هستند، افزود: چندسال اخیر در موضوع دفاع شخصی در جامعه شاهد استقبال مناسب عمومی هستیم و کلیپ‌های آموزشی و کاربردی در فضای آزاد را کار می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه هیأت کاراته و اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه در حد توان کمک می‌کنند، خاطرنشان کرد: مربیگری فدراسیون کونفو و دفاع شخصی جودو دان ۵ و در کاراته کیوکوشین دان ۴ دارم.

محمدی، موفقیت در رشته‌های ورزشی به ویژه رشته‌های رزمی را همراه با تحمل سختی‌ها و پشتکار ذکر کرد.

فرزاد محمدی اواخر خرداد‌ماه به مسابقات کاپ جهانی کیوکوشین کاراته ساباکی اعزام شد و توانست مدال طلا را از آن خود کند.

  • فرزاد محمدی پس از پیروزی در رقابت‌های اربیل عراق-منبع:روابط عمومی اداره ورزش