فرزاد محمدی قهرمان ورزشی رشته کاراته مورد استقبال سوادکوهی‌ها قرار گرفت/لزوم حمایت مادی و معنوی مسئولان
فرزاد محمدی قهرمان ورزشی رشته کاراته مورد استقبال سوادکوهی‌ها قرار گرفت/لزوم حمایت مادی و معنوی مسئولان

به گزارش ندای تجن- استقبال از قهرمان کشور ورزش کاراته (کیو کوشین ساباکی، ikso) درشهرستان سوادکوه در شهر پل سفید با حضور مردم، مسئولین، اصحاب رسانه برگزار شد. فرزاد محمدی در گفت وگو با ندای تجن گفت: عضو تیم ملی هستم وبرای مسابقات به اربیل عراق اعزام شدم که این دوره از مسابقات با حضور […]

به گزارش ندای تجن- استقبال از قهرمان کشور ورزش کاراته (کیو کوشین ساباکی، ikso) درشهرستان سوادکوه در شهر پل سفید با حضور مردم، مسئولین، اصحاب رسانه برگزار شد.

فرزاد محمدی در گفت وگو با ندای تجن گفت: عضو تیم ملی هستم وبرای مسابقات به اربیل عراق اعزام شدم که این دوره از مسابقات با حضور تمامی کشورههای (اروپایی، اینگلیسی، فرانسه،…) برگزار شد.

محمدی افزود این کشورها سرمایه گذاری برای حضور در این مسابقات را داشتند وبنده هم به لطف خداوند توانستم در قسمت ورزشی دفاع شخصی، سلاح سرد، کیو کوشین ساباکی،ikso به مقام قهرمانی دست پیدا کنم

وی به بیان اینکه در این دوره سطح مسابقات را بالا بود واکثر شرکت کنندگان درکره جنوبی اموزش دیده بودند، این ورزش برای بانوهها برای دفاع شخصی به صورت مشروع مناسب است.

محمدی با اشاره به این نکته که این سبک ورزش در شهرستان سابقه چندانی نداشته است وباید با تلاش سعی کنیم در سطح استان، اسیا وجهان همچنان موفق شویم. درخاتمه حمایت مسئولین را چه از جنبه معنوی وچه مالی برای ورزشکاران خواستار شد.

خبر:سیده زینت موسوی پور

عکس:مهرعلی رهنمای