قرائت دعای عرفه در 80 امامزاده مازندران
قرائت دعای عرفه در 80 امامزاده مازندران
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مراسم قرائت پرفیض دعای عرفه، عصر امروز چهارشنبه در 80 بقعه متبرکه و امامزاده شاخص استان برگزار می شود.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام مسعود قربانی اظهار کرد: روز عرفه، روز راز و نیاز به درگاه حق تعالی است و در برخی از زمان ها نظیر این روز، بستر اجابت دعا مهیا می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مراسم قرائت پرفیض دعای عرفه، عصر امروز چهارشنبه در 80 بقعه متبرکه و امامزاده شاخص استان به همراه سخنرانی کارشناسان مذهبی، برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این مراسم معنوی در راستای طرح «جشن‌های ولایت علوی اکمال دین نبوی» در سطح استان برگزار می شود، بیان کرد: مضامین عارفانه و مهمی در دعای عرفه وجود دارد که انسان به فهم عمیق آن به مقام های بالای بندگی، دست می یابد.
قربانی بیان کرد: شناخت درست نهم ذی الحجه، روز عرفه از سفارش های ائمه معصومین(علیهم السلام) و آموزه های دینی است که در این راستا باید به شایستگی تمام در برگزاری دعای عرفه همت گماشت.
وی با اشاره به برپایی نماز عید قربان در امامزادگان مازندران، بیان کرد: ایستگاه‌های ذبح شرعی گوسفند در قالب قربانگاه ابراهیمی در 13 بقعه متبرکه با مشارکت نهادهای خیریه و با حضور گروه‌های دامپزشکی برپا و گوشت دریافتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.
پایان پیام/