همایش علامه امینی در شهرستان سوادکوه برگزار شد /درکتاب الغدیر عنوان شد
همایش علامه امینی در شهرستان سوادکوه برگزار شد /درکتاب الغدیر عنوان شد
درمیان اولیا خدا مظلومترین علی (ع) است. مظلومیت امام حسین (ع) سنگین تر است یا مظلومیت امام علی (ع) برای مظلومیت امام حسین (ع) گریستیم اما برای مظلومیت امام علی (ع) کمتر گریستیم.

به گزارش ندای تجن – همایش علامه امینی با حضور علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان با حضور مسئولین واصحاب رسانه برگزار شد.

علی معلمی گفت: همانطور که در ایات الهی است بشر برای پذیرفتن حق به اجبار بندگی نمی کند. خداوند رحمان هم سرمایه درونی به انسان داده است (عقل) وهم نقشه راه را (قران) را با رسول خدا وامامان معصوم قرار داده است. معلمی افزود: بشر با اختیار خود استحقاق ثواب وپاداش الهی یا معصیت را برخود می پذیرد.

مرحوم امینی از مراجع برجسته تقلید بود اما برای حقانیت کار می کرد. منابع اهل غدیر دستخوش تحریف شده، تورات وانجیل را تحریف نمودند. این مسئول به بیان اینکه علامه امینی سختیهای زیادی کشید قبل از سفرهای خارجه از کتابخانه های بغداد، نجف، حله که یکی از شهرهای قدیمی که علامه حلی در انجا زندگی می کرد از کتابخانه ها نسخه برداری می کرد.

در ایران ومشهد کتابخانه استان قدس رضوی به مدت ۳٠سال در ماخذ ومنابع تلاش کرد ، درهندوستان، پاکستان، سوریه گشت و۱۲٠سند از کتابهای اهل سنت درباره غدیر واصل اثبات غدیر کار کرد. نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان با اظهار به اینکه اگر مسئولین ولایت مدار بودند ودر کنار رهبری وراه علامه امینی را الگوی خود قرار می دادند شرایط اقتصادی جامعه ما امروز اینچنین نبود.

این مسئول با اشاره به اینکه ایران ما مظلومانه مقاومت کرد و منافقین استقبال کردند که ایران را خدشه دار کنند اما به خاطر استقامت مردم نتوانستند. درخاتمه رونمایی از طرح همایش فراخوان علامه امینی درسوادکوه انجام شد.

لازم به ذکر است حجت الاسلام قبادیان مسئول بسیج رسانه شهرستان سوادکوه نیز نکاتی را درباره این همایش مطرح کرد.

زینت موسوی پور