تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «سلاله» در مازندران
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «سلاله» در مازندران
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان مازندران، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره «سلاله» در امامزادگان استان، گفت: با درخواست و استقبال هیات امنای امامزادگان استان، مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره «سلاله» در استان تا آخر تیرماه سالجاری تمدید شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره «سلاله» در امامزادگان استان، گفت: با درخواست و استقبال هیات امنای امامزادگان استان، مهلت آثار به نخستین جشنواره «سلاله» در مازندران تا آخر تیرماه سالجاری تمدید شد.

وی اظهار کرد: جشنواره سلاله مختص معرفی برنامه‌ها، فعالیت‌ها و دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی بقاع متبرکه مازندران است.

قربانی، ادامه داد: جشنواره سلاله با هدف ایجاد ارتباط موثر بین امامزادگان و آشنایی با ظرفیت‌های این اماکن مقدس و انعکاس بیش از پیش فعالیت‌های بقاع متبرکه در دو مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، با بیان این‌که تمامی بقاع متبرکه استان به تناسب ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود امکان شرکت در جشنواره را دارند، گفت: متولیان و هیات امنای بقاع متبرکه تا ۳۱ تیرماه فرصت دارند آثار و فعالیت‌های خود را در سامانه solalefestival.ir بارگذاری کنند.

وی محورهای شرکت در جشنواره سلاله را فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی اعلام کرد و افزود: متقاضیان ارسال آثار به جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور در قسمت اطلاع رسانی و سپس بخش فایل‌ها از نحوه قالب‌های ارسال آثار و سایر موارد مربوطه اطلاع یابند.

قربانی، اظهار کرد: معیار اصلی داوری در تمامی مراحل، کمیت و کیفیت برنامه‌های اجرایی، کیفیت و کمیت مخاطبان، نوآوری و خلاقیت در اجرا و تاثیرگذاری فرهنگی و اجتماعی فعالیت‌ها است.