همایش توان خواهان ضایعه نخاعی استان با مشارکت اوقاف مازندران در ساری برگزار شد
همایش توان خواهان ضایعه نخاعی استان با مشارکت اوقاف مازندران در ساری برگزار شد

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، همایش خانوادگی توان خواهان ضایعه نخاعی استان مازندران با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در شهرستان ساری برگزار شد. این مراسم درحالی با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران برگزار شد […]

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، همایش خانوادگی توان خواهان ضایعه نخاعی استان مازندران با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در شهرستان ساری برگزار شد.

این مراسم درحالی با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران برگزار شد که ۲۰۰ سبد کالا به ارزش جمعا ۲۵۰ میلیون تومان از محل موقوفات بین توان خواهان نخاعی استان توزیع گردید.

به گفته مدیرکل اوقاف مازندران بیش از ۱۰ عدد ویلچر از محل موقوفات مازندران خریداری و به انجمن بیماران ضایعه نخاعی تحویل خواهد شد.

وی افزود: در این دورهمی از وجود برخی پزشکان و متخصصان برای آگاهی بخشی بهداشتی و تبادل تجربه خانواده‌ها بهره‌گیری شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: مسائل و مشکلات معلولان را همه مسؤولان می‌دانند و اگر تعامل و همکاری، مناسب‌تری داشته باشیم، می‌توانیم دغدغه‌های این قشر را بهتر درک کنیم و گوشه‌ای از مسائل این قشر ازجمله مسکن‌، شغل، درآمد، ایاب و ذهاب سایر را برطرف کنیم‌.

حیدری جناسمی با اشاره به اینکه ۱۶۷ مکان درمانی استان موقوفه است، یادآور شد: اداره اوقاف در بحث کرونا جز ۵ دستگاه برتر بوده و بیش از ۲۱۵ هزار سبد معیشتی در ایام کرونا توزیع کرد.