3 فوتی بر اثر مصرف مشروبات الکلی در تنکابن /غرق‌شدن سه فرزند از اعضای دو خانواده در آب‌های ساحل جویبار /غرق‌شدگي مرد 52 ساله حین ماهیگیری در نکا 
3 فوتی بر اثر مصرف مشروبات الکلی در تنکابن /غرق‌شدن سه فرزند از اعضای دو خانواده در آب‌های ساحل جویبار /غرق‌شدگي مرد 52 ساله حین ماهیگیری در نکا 

  سردار مفخمی فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری متهم فراری که با وعده واردات خودرو، مبلغ 4 هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”حسن مفخمی شهرستانی” با اعلام جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی مرجوعه قضائی مبنی بر اینکه فردی با وعده واردات […]

  سردار مفخمی فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری متهم فراری که با وعده واردات خودرو، مبلغ 4 هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”حسن مفخمی شهرستانی” با اعلام جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی مرجوعه قضائی مبنی بر اینکه فردی با وعده واردات خودرو و خرید و فروش آن از شهروندان کلاهبرداری می کند، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پایگاه آگاهی ساری با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات ویژه پلیسی ، متهم را که از زندانیان فراری و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بوده، شناسایی و وی را در عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده پیرامون این پرونده مشخص شد، متهم تاکنون 4 هزار میلیارد ریال از شاکیان پرونده کلاهبرداری کرده است، اظهار داشت: متهم در بازجویی های فنی پلیس به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با وعده واردات و خرید و فروش خودرو اقرار کرد.

سردار مفخمی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از کلاهبرداری در نمایشگاه‌هایی که مجوز فعالیت از اتحادیه مربوطه را دارا می باشند؛ اقدام به خرید و فروش خودرو کنید. وی تاکید کرد: در زمان خرید خودرو حدالامکان با شخص مالک خودرو، جهت انجام امورات نقل و انتقال مراجعه کنند؛ زیرا در صورت ممنوع المعامله بودن فروشنده، وکالتنامه ارائه شده از سوی آنها معتبر نیست.

3 فوتی بر اثر مصرف مشروبات الکلی در تنکابن 

سرهنگ ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از مرگ 3 جوان بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در شهرستان تنکابن خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید جعفر ساداتی” در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مرگ مشکوک 3 جوان 25 تا30 ساله اهل استان البرز در تنکابن، بلافاصله ماموران واحد گشت پاسگاه دو هزار و پلیس آگاهی شهرستان به محل حادثه اعزام شدند. معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: برابر بررسی های اولیه پزشکی قانونی، علت مرگ مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی عنوان شد.

وی با بیان این که این افراد برای تفریح و گردش به این شهرستان مسافرت کرده بودند، افزود: علت تامه دقیق این حادثه در دست بررسی است. سرهنگ ساداتی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و مراقبت از فرزندان خود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک سریعاً مراتب را مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

چهارچرخ های ساحلي قاچاق در مازندران

  سرهنگ محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 2 دستگاه موتورسيكلت چهارچرخ ساحلي قاچاق به ارزش 32 میلیارد ریال در شهرستان نور خبر داد 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “محمد محمدپور” در اين خصوص گفت: در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و محله محور و با هدف برخورد با موتورسواران متخلف، کارآگاهان و رابطان این پلیس در فرماندهی انتظامی شهرستان نور، با انجام کار اطلاعاتی از تردد دو دستگاه موتورسنگین قاچاق در نوار ساحلی آن شهرستان مطلع شدند. وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اتمام کار اطلاعاتی، 2دستگاه موتورسيكلت چهارچرخ ساحلي (700 و 650 سی سی) قاچاق و غیرمجاز را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با بيان اين که ارزش موتورسيکلت های کشف شده توسط کارشناسان 32 میلیارد ریال برآورد شد، اظهار داشت: مالکان موتورسيکلت های توقیف شده به علت عدم ارائه مدارک قانونی و گمرکی برای انجام مراحل قانوني به مرجع ذیصلاح معرفی شدند. سرهنگ محمدپور در پایان تصريح کرد: پيشگيري از جرایم به ويژه برخورد با قاچاق، از اهداف پليس در اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي است.

غرق شدن سه فرزند از اعضای دو خانواده در آب‌های ساحل جویبار 

سرهنگ جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: سه کودک از اعضای دو خانواده در آب‌های ساحلی گلدشت جویبار غرق شدند و جان خود را از دست دادند  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “غلامرضا جعفری” در تشریح این خبر اظهار داشت: سه کودک از اعضای دو خانواده ساکن شهر کوهی خیل جویبار در آب‌های ساحلی گلدشت جویبار غرق شدند.

وی افزود: یک کودک ۶ ساله و دو دختر ۱۳ و۱۲ ساله که خواهر بودند در این حادثه جان خود را از دست دادند. سرهنگ جعفری تصریح کرد: ناجیان غریق هلال احمر و انتظامی پس از تجسس با گذشت یک ساعت جنازه این افراد را از آب‌های ساحلی بیرون و به سردخانه بیمارستان عزیزی جویبار انتقال دادند.

وی با بیان اینکه افراد غرق شده خارج از طرح دریا به اتفاق خانواده مشغول شنا بودند،  از شهروندان و مسافران خواست حتماً در محدوده طرح دریا شنا کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشند. گفتنی است، شهرستان جویبار ۱۸کیلومتر نوار ساحلی  و دو طرح سالم‌سازی دریا در چپکرود و لاریم دارد که به مسافران خدمات می‌دهد و این نخستین غریق امسال در آب‌های ساحلی جویبار است.

کشف 48 فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق در قائم شهر 

سرهنگ خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف 48 فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق و دستگیری 7 سارق در آن شهرستان خبر داد  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ”مهدی خادمی” در این خصوص اظهار داشت : در راستای برخورد با سارقان حرفه ای و پیشگیری از سرقت کابل و تجهیزات برق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی با بيان اينكه طی چهار روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان قائم شهر با تلاش های شبانه روزی و اجرای طرح های پیشگیرانه 7 سارق سابقه دار سیم برق را دستگیر کردند، افزود: ماموران توانست ند در بازجویی های به عمل آمده از سارقان و اعتراف آنان، 48 فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق را کشف کنند. فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در پایان از همکاری خوب مردم با پلیس در انجام عملیات های پلیسی تشکر کرد و گفت: هدف پلیس تأمین امنیت، آرامش و در نتیجه رضایت مردم است لذا همکاری صمیمانه مردم با پلیس باعث تسهیل در انجام عملیات ها خواهد شد.

کشف موتورسیکلت قاچاق در تنکابن

  سرهنگ دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 3میلیارد ریال خبر داد  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “بهادر دیلمی” در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق کالا با انجام اقدامات اطلاعاتی محل نگهداری یک موتورسیکلت خارجی فاقد مجوز و مدارک گمرکی را شناسایی کردند. وی افزود: ماموران انتظامی در پی هماهنگی قضائی در بازدید از محل نگهداری کالای قاچاق، یک موتورسیکلت خارجی450 سی سی و فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن اذعان داشت: ماموران انتظامی در این اقدام یک قاچاقچی موتورسیکلت را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند. سرهنگ دیلمی با اشاره به این که کارشناسان ارزش موتورسیکلت توقیفی را 3 میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرمجاز از جمله قاچاق و احتکار، موضوع را به مرکز فوریت های پلیس110 اطلاع دهند.

غرق شدگي مرد 52 ساله حین ماهیگیری در نکا 

سرهنگ عزیزی فرمانده انتظامي شهرستان نکا از غرق شدن مرد 52 ساله حین ماهیگیری در رودخانه دوقانلو آن شهرستان خبر داد  سرهنگ” قاسم عزیزی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در پی اعلام خبری مبني بر غرق شدگي مرد52 ساله حین ماهیگیری در منطقه دوقانلو شهرستان نکا به مركز فوريت هاي پليسي110، بلافاصله ماموران انتظامی كلانتري 11 به همراه نیروهای امدادي در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسي هاي اوليه مشخص شد مردی 52 ساله كه به همراه یکی از نزدیکان خود در حال ماهیگیری در “نکا رود” بود به دلايل نامعلومي به داخل رودخانه سقوط كرده و به علت آشنا نبودن با مهارت های شنا غرق شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا تصريح کرد: با همکاري ماموران انتظامی و نیروهای امدادی حاضر در صحنه، بلافاصله مرد غرق شده به بیمارستان بوعلی نکا انتقال که عملیات احیا موفقیت آمیز نبوده و پزشکان مرگ وی را تائید کردند . سرهنگ عزیزی با توجه به افزایش دما ی هوا در این روزها به خانواده ها توصیه کرد مراقب حضور افراد خانواده برای شنا و یا ماهیگیری در کنار رودخانه باشند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.