نگاهی نو و امید بخش
نگاهی نو و امید بخش

سالها است که اهالی رسانه و فعالین فضای مجازی شهرستان نور منتظر تحولی تخصصی و امیدبخش در این حوزه هستند با انتصاب دکتر رضا اسماعیلی از سوی فرماندار شهرستان نور دکتر بیژن پولادی به عنوان مشاور و مسئول کمیته رسانه، فضای مجازی و روابط عمومی ادارات، می توان شاهد تحولات مثبت و سازنده در عرصه […]

سالها است که اهالی رسانه و فعالین فضای مجازی شهرستان نور منتظر تحولی تخصصی و امیدبخش در این حوزه هستند با انتصاب دکتر رضا اسماعیلی از سوی فرماندار شهرستان نور دکتر بیژن پولادی به عنوان مشاور و مسئول کمیته رسانه، فضای مجازی و روابط عمومی ادارات، می توان شاهد تحولات مثبت و سازنده در عرصه مدیریت این فضا ارتباطی بود.

در نشست‌هایی که با وی داشته ام بخوبی آگاهی و اشراف رضا اسماعیلی بر حوزه رسانه و فضای مجازی را درک کردم هرچند خود تعامل و همفکری اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی را الویت کاری قرارداده است ولی نگرش تازه و خارج از آنچه تاکنون در این حوزه جاری بوده را می توان فهمید. اسماعیلی اعتقاد دارد باید رسانه و فعالین فضای مجازی در عین استقلال کاری خود بتوانند زبان مردم باشند و ناظر بر اعمال و تصمیمات مدیران شهرستان هم باشند. وی اشاره کرد: با نقد منصفانه و نگاه تیزبین اصحاب رسانه، می توانند نقشی مهم در توسعه پایدار شهرستان نور داشته باشند. بزودی مصاحبه ای با رضا اسماعیلی خواهم داشت تا با برنامه های وی بیشتر آشنا شوید.

پ.ن. دکتر بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور بجای گفتن، اصل را بر عمل نهاده است و تلاش دارد تا موانع توسعه پایدار در شهرستان نور را بصورت میدانی با تعامل و همفکری تمامی صاحبنظران و علاقمندان به توسعه بردارد و در این راه در اتاقش به روی فرهیختگان و نخبگان باز است.

بهزاد مختاری