تجلیل از بانوان موفق ومحجبه شهرستان سوادکوه در اداره بهزیستی شهر پل سفید
تجلیل از بانوان موفق ومحجبه شهرستان سوادکوه در اداره بهزیستی شهر پل سفید

  به گزارش ندای تجن با حضور سرهنگ پیوند فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه، سرهنگ شالیکار جانشین فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه، حجت السلام حسنی مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه، عبدی جانشین فرمانده نیروی انتظامی، علی جانبازی معاونت سیاسی و اجتماعی، حجت السلام قبادیان مسئول بسیج رسانه شهرستان، مسئولین شهرستان و اصحاب رسانه برنامه تجلیل برگزار شد سرهنگ علی […]

  به گزارش ندای تجن با حضور سرهنگ پیوند فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه، سرهنگ شالیکار جانشین فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه، حجت السلام حسنی مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه، عبدی جانشین فرمانده نیروی انتظامی، علی جانبازی معاونت سیاسی و اجتماعی، حجت السلام قبادیان مسئول بسیج رسانه شهرستان، مسئولین شهرستان و اصحاب رسانه برنامه تجلیل برگزار شد

سرهنگ علی شالیکار جانشین فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه، گفت: گرامی می‌داریم واقعه گوهرشاد در سال (۱۳۱۴) که تعداد (۱۶٠٠) شهید حجاب و عفاف شد.

شالیکار افزود: سپاه شهرستان سوادکوه از ۲۱ قشر مجموعه بسیج در شهرستان بر اساس اولویت‌بندی انتخاب شد تا تجلیل از بانوان به عمل اید. شالیکار به بیان اینکه بر اساس فرمایش رهبری در سالگرد امام راحل دو نکته مورد هدف‌گذاری شده است ۱-ایمان ۲-امید مردم بحث ایمان و دین‌زدایی و مقابله با مقدسات است.

وی حضور پرشور مردم در تهران در سطح کلان در مهمانی عید غدیر در هر ۱٠ کیلومتر و در شهرستان سوادکوه با حضور پرشور مردمی برگزار شد نشان‌دهنده اهمیت به بحث حجاب و عفاف است. دشمن با القا به این نکته مردم برای خوردن شیرینی و شکلات وادار می‌شوند در این مراسمات و جشن‌ها حضور داشته باشند درحالی‌که بحث اهمیت حجاب و عفاف است و بنا بر فرمایش رهبری نقشه دشمن عملی نخواهد شد چرا که کشف حجاب یک حرام سیاسی است و قانونی است و کشف حجاب دسیسه‌کاری دشمن است.

حجت السلام حبیبیان گفت: دستور دین ما نماز و روزه واجب است؛ اما حجاب جنبه اجتماعی دارد و نماد است. در شیطان پرستی، همجنس‌گرایی برای خود نمادی دارند در اسلام نماد آن حجاب است.

حبیبیان افزود: حجاب جدا از آثار و برکاتی که برای نسل بشر دارد وظیفه‌ای است که بر عهده زنان و مردان است، در طی این سال‌ها افرادی که متصدی صداوسیما هستند با سریال‌ها درست تبیین نشده است.

حبیبیان با اشاره به این نکته که آزادی مطلق، مطلق وجود ندارد براین‌اساس که بدن خودم و انتخاب خودم است چرا که کوچه و خیابان شخصی نیست وبر طبق قاعده و ضابطه‌ای باید عمل شود

. حبیبیان غرب را دچار بحرانی در خانواده می‌داند که ما را هم دچار خواهند کرد چرا که ترویج خانواده را از دست دادند. ونمی توانند احیا کنند. در ادامه حبیبیان بر پایه فرمایش رهبری تزریق امید وایمان در جامعه را می‌خواهد دیده شود، رویش‌ها و ریزش‌ها اتفاق خواهد افتاد.

حجت السلام محسن قبادیان مسئول بسیج رسانه شهرستان سوادکوه گفت: ضمن تبریک ایام فرخنده در آستانه عید مباهله هستیم که این جشن و شادی ادامه دارد که امسال این برگزاری ایام جشن در شهرستان سوادکوه متفاوت بود. در پایان مراسم از بانوان موفق و محجبه تقدیر به عمل آمد.

سیده زینت موسوی پور