ساری میزبان مدیران موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت مازندران/کارگاه توانمندسازی مدیران موسسات قرآنی برگزار می‌شود
ساری میزبان مدیران موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت مازندران/کارگاه توانمندسازی مدیران موسسات قرآنی برگزار می‌شود

احسان آهنگر با اشاره به اینکه این همایش ۲۵ تیرماه همزمان با هفته قرآن و عترت در مجتمع فرهنگی و هنری سلمان هراتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود، اظهار کرد: کارگاه آموزش سبک زندگی قرآنی در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد. وی افزود: مجمع عمومی و همایش مدیران موسسات و […]

احسان آهنگر با اشاره به اینکه این همایش ۲۵ تیرماه همزمان با هفته قرآن و عترت در مجتمع فرهنگی و هنری سلمان هراتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود، اظهار کرد: کارگاه آموزش سبک زندگی قرآنی در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد.

وی افزود: مجمع عمومی و همایش مدیران موسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان با هدف ارتقاء سطح دانش مدیران، هم‌افزایی علمی و فرهنگی میان مراکز قرآنی، آگاهی از آخرین فعالیت ها و برنامه های قرآنی استان و کشور، اطلاع از آخرین دستورالعمل های تبلیغی ترویجی، آموزشی و پژوهشی در حوزه قرآن و عترت و ایجاد ارتباط مؤثر میان دستگاه های ناظر و موسسات قرآنی مردمی استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه در این گردهمایی از زحمات و فعالیت‌های تشکل‌های فعال فرهنگی و قرآنی استان تجلیل می‌شود، یادآور شد: در این مراسم با اهدای لوح سپاس، از تلاش‌های موسسات قرآنی، کارشناسان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها و جمعی از فعالان قرآنی استان قدردانی خواهد شد.

کارگاه توانمندسازی مدیران موسسات قرآنی برگزار می‌شود

همچنین مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت مازندران با اشاره به اینکه این همایش از ۸ صبح آغاز و تا عصر ادامه دارد از برگزاری کارگاه تدبر در قرآن کریم با محوریت سبک زندگی قرآنی با حضور یکی از اساتید برجسته کشوری از تهران خبر داد.

بهروز کریم‌نژاد افزود: کارگاه توانمندسازی و ارتقاء سطح دانش مدیران موسسات فرهنگی قرآنی استان با موضوعات بیمه، سامانه حمد، امور اداری و مالی و سایر موارد حقوقی مرتبط با موسسات توسط اساتید و کارشناسان امر از دیگر بخش‌های این همایش است.

وی اضافه کرد: آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و مدیران‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی استان در مجمع عمومی و همایش مدیران موسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان مازندران به ایراد سخنرانی می پردازند.

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت مازندران با اشاره به اینکه به کلیه شرکت کنندگان، گواهی شرکت در کارگاه ارائه خواهد شد، گفت: ارائه گزارش فعالیت‌ها و عملکرد یکسال و نیم گذشته هیات مدیره و مدیرعامل و اعضای هیئت بازرسی اتحادیه از دیگر بخش درنظر گرفته شده برای این همایش است.

کریم‌نژاد تصریح کرد: در این گردهمایی از پروانه فعالیت مرکز نیکوکاری تخصصی قرآنی استان مازندران رونمایی و فعالیت آن رسما اعلام و آغاز خواهد شد.

وی با اعلام اینکه موسسه حضرت رقیه سلام الله علیها شهرستان آمل به عنوان مجری برگزاری مراسم است، یادآور شد: این همایش توسط اتحادیه موسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت مازندران و با مشارکت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می گردد.
انتهای پیام/

  • منبع خبر : مدیر رسانه