سخنرانی پدر علم فناوری اطلاعات ایران در نخستین سمینار تخصصی کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
سخنرانی پدر علم فناوری اطلاعات ایران در نخستین سمینار تخصصی کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
دکتر علی‌اکبر جلالی، پدر علم فناوری اطلاعات ایران در ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در نخستین سمینار تخصصی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» سخنرانی خواهد کرد.



به گزارش ندای تجن به نقل از شارا، دکتر جلالی یک متخصص برجسته در زمینه فناوری‌های نوظهور است. وی همچنین نویسنده کتاب “روابط‌عمومی دو” است.

دکتر جلالی در سخنرانی خود به نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی خواهد پرداخت. او همچنین به چالش‌هایی که هوش مصنوعی برای روابط‌عمومی ایجاد می‌کند اشاره می‌کند.

این سخنرانی برای متخصصان روابط‌عمومی، مدیران ارتباطات و سایر افرادی که علاقه‌مند به یادگیری بیشتر در زمینه هوش مصنوعی و آینده روابط‌عمومی هستند، مفید خواهد بود.

چگونه هوش مصنوعی روابط‌عمومی را متحول می‌کند؟

هوش مصنوعی (AI) در حال تغییر سریع دنیای اطراف ماست و روابط‌عمومی از این قاعده مستثنی نیست. هوش مصنوعی در حال انقلابی در نحوه انجام فعالیت‌های روابط‌عمومی است و این پتانسیل را دارد تا این حرفه را به روش‌های مختلف متحول کند.

هوش مصنوعی ابزار قدرتمندی است که می‌تواند برای بهبود روابط‌عمومی استفاده شود. بااین‌حال، مهم است که توجه داشته باشید که هوش مصنوعی جایگزین روابط‌عمومی انسانی نمی‌شود. هوش مصنوعی ابزاری است که می‌تواند برای بهبود کار روابط‌عمومی استفاده شود، اما نمی‌تواند جایگزین مهارت‌ها و قضاوت روابط‌عمومی انسانی شود.

با استفاده از هوش مصنوعی به روشی مسئولانه، روابط‌عمومی می‌تواند در دستیابی به اهداف خود کارآمدتر و مؤثرتر شود.

برای ثبت‌نام در این سمینار می‌توانید با شماره‌تلفن‌های: 66943670- 66570194 (021) تماس بگیرید.