یکنواختی در کار و بی توجهی به نوآوری در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اداری و زیرساختی یک چالش اساسی در کشور است /باید با همراهی شرکت‌های دانش‌بنیان و تحقق بهره‌وری از این شرایط عبور کرد
یکنواختی در کار و بی توجهی به نوآوری در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اداری و زیرساختی یک چالش اساسی در کشور است /باید با همراهی شرکت‌های دانش‌بنیان و تحقق بهره‌وری از این شرایط عبور کرد
امید محبی در جلسه شورای اداری استان با بیان این مطلب، گفت: اتصال علم و نوآوری برای رسیدن به فناوری باجدیت در استان در دستور کار است؛ چراکه با خودکفایی می‌توانیم مسیر توسعه اقتصادی را هموار کنیم. ‎

ندای تجن- امید محبی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری مازندران، افزود:‌ یکنواختی در کار و بی توجهی به نوآوری در حوزه های مختلف اقتصادی، اداری و زیرساختی یک چالش اساسی در کشور است که باید با حمایت از شرکت های دانش بنیان و نوآوری برای رفع این معضل اقدام کنیم.

وی ادامه داد: در تولید علم و نوآوری مازندران در سال جاری رتبه خوبی در کشور کسب کرده اما در حوزه فناوری این اتفاق نیفتاد که باید با همراهی شرکت های دانش بنیان و تحقق بهره‌وری از این شرایط عبور کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، گفت: اتصال علم و نوآوری برای رسیدن به فناوری باجدیت در استان در دستور کار است؛ چراکه با خودکفایی می‌توانیم مسیر توسعه اقتصادی را هموار کنیم.

وی با اشاره به حضور مسئولان در شهرستان ها و نقاط محروم استان گفت که این اقدام را می توان تحقق عینی شعار عدالت محورانه دولت سیزدهم دانست که توازن در سرکشی و رفع مشکلات مناطق مختلف ایجاد کرده است.

محبی، اظهار داشت:‌ باتوجه به مطالبه مردم مبنی بر حضور مدیران کل استان در شهرستان های مختلف این مهم در دستور کار قرار گرفت و گزارش های شهرستانی نشان می دهد که در ۲۲ شهرستان مازندران این مهم بدرستی محقق شده است.

وی در گزارشی، توضیح داد:‌ در شهرستان جویبار ۱۰۰ حضور میدانی مسئولان انجام شد و در شهرستان های دیگر از جمله میاندورود و محمودآباد هر کدام ۴۰ مورد حضور مسئولان در چهارماه اول امسال انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با تاکید بر حضور میدانی مسوولان گفت که مدیران در سفرهای شهرستانی اولویت را به مناطق محروم دهند.

وی تامین اجتماعی، کمیته امداد، کتابخانه و جهادکشاورزی را از جمله نهادهایی اعلام کرد که مدیرانشان بیشترین سفر را به مناطق روستایی و شهرستانی انجام دادند.

  • منبع خبر : استانداری