فرمانده پایگاه مقاومت بسیج عاشورا شرکت آب و فاضلاب مازندران معرفی شد
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج عاشورا شرکت آب و فاضلاب مازندران معرفی شد
در مراسمی با حضور سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه کربلای استان مازندران، مدیرعامل، معاونان، مدیران و همکاران آب وفاضلاب استان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج عاشورا شرکت معرفی شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، در این مراسم که همراه با عزاداری شهادت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و امام سجاد(ع) برگزار شد، سرهنگ شعبانی با تاکید بر اینکه در طول تاریخ همواره حق بر باطل پیروز بوده  گفت: فضای جمهوری اسلامی  ایران مهمترین عرصه خدمتگزاری است که باید تلاش کنیم پرچم اقتدار و استقلال آن همواره  برافراشته باشد.

وی، با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، در واقع پرچم اسلام، توحید و شیعه به اهتزاز درآمد، تصریح کرد: خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران، عبادت و میز خدمت محراب عبادت است .

مسئول سازمان بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه کربلای استان مازندران ادامه داد: اگر تفکر بسیجی در تمامی سازمانها  طنین انداز شود تهدیدات  و آسیبهای ناشی از آن کاهش می یابد زیرا معتقدیم  هرجا وفاق و همدلی بیشتر باشد شاهد  اثربخشی و کارآیی  بیشتری از آن مجموعه خواهیم بود.

سرهنگ شعبانی، ضمن اشاره به اینکه اولویت انقلاب اسلامی، توجه به مستضعفین و محرومین بوده اظهار داشت: تلاش مدیرعامل و کارکنان شرکت آب وفاضلاب استان  نیز خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت است که قابل تقدیر و تشکر است.

مدیرعامل آبفامازندران نیز در سخنانی ضمن اشاره به اینکه نگاه ما شعار ما و رسم ما سقایی است زیرا تابع مکتب حضرت ابوالفضل (ع) هستیم گفت: از خودمون بگذریم از وظیفه مان نمی گذریم .

مهندس بهزاد برازاده با بیان اینکه مسئولیت تنگه احدی است که اول و آخرش ماموریت است تصریح کرد: حضرت آقا در حوزه آب دستور جهاد آبرسانی دادند که وظیفه  و ماموریت ما را در این زمینه سنگین تر نموده  است.

وی، ادامه داد:  همه باید بیدار باشیم و برای حفظ نظام تلاش کنیم زیرا این نظام با خون شهدا به ما داده شد و باید آن را به صاحب اصلی آن،  آقا امام زمان(عج)  برسانیم.

 در پایان این مراسم  آقای رضا جانباز به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج عاشورای شرکت آبفامازندران معرفی و از تلاشهای آقای سید محسن جمالی قدردانی شد.

گفتنی است در این مراسم به مناسبت هفته عفاف و حجاب  نیز از تعدادی بانوان شاغل در این شرکت قدردانی به عمل آمد.