آمادگی کامل اکیپ‌های فنی و تجهیزات در خدمت‌رسانی به مردم
آمادگی کامل اکیپ‌های فنی و تجهیزات در خدمت‌رسانی به مردم
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: در پی افزایش دمای هوا و اطلاعیه هیات دولت مبنی بر تعطیلی روزهای۱۲،۱۱و ۱۳ مردادماه، اکیپهای فنی تجهیزات شرکت برای خدمت رسانی مستمر به مردم عزیز استان و مسافران گرامی از آمادگی کامل برخوردار می باشند.


به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، مهندس بهزاد برارزاده در گفتگویی به تشریح اقدامات صورت گرفته برای مواجه با گرمای هوا و خدمات رسانی در روزهای پایانی هفته پرداخت و اظهار داشت: درپی برگزاری جلسه بحران در استانداری و تاکید استاندار مبنی بر آمادگی کامل شرکتهای خدمات رسان در این ۳ روز، کشیک اداری در سطح ستاد و امور را مستقر کردیم و در این ۷۲ ساعت کشیکهای اتفاقات در سطح استان آماده پاسخگویی به مردم شریف استان هستند.
وی افزود: تجهیزات و نیروی انسانی از جمله دیزل ژنراتورها، اکیپهای واکنش سریع و اتفاقات را درحالت آماده باش و آماده بکار قرار دادیم.
مهندس برارزاده با بیان اینکه در این ایام با حجم زیادی از مسافر و در پی آن افزایش میزان مصرف آب مواجه هستیم، افزود: چاه های انتظار و چاه های بهسازی شده وارد مدار و تانکرهای سیار به مناطقی که پیش بینی می شود با افت فشار آب مواجه شوند ارسال شدند.
مدیرعامل آبفا مازندران تصریح کرد: انبارهای سطح استان با لوازم ضروری و اضطراری جهت گذر از قطعی های احتمالی آب تجهیز شدند و دیزل ژنراتورهای تاسیسات و ایستگاه های پمپاژ به حالت آماده باش درآمدند.
مهندس برارزاده با اشاره به انجام مکاتبات لازم با شرکت توزیع برق مبنی بر عدم قطع فیدرهای حساس در مواقع قطعی برق، گفت: عملیات رصد و پایش کنترل کیفی ۲۴ ساعته و بر خط آب شرب در مخازن ذخیره و شبکه های توزیع آب استان درحال انجام است.
وی ادامه داد: سامانه ۱۲۲ شرکت نیز آماده پاسخگویی به تماسهای مردمی جهت راهنمایی و پیگیری قطع احتمالی آب و سایر اتفاقات است.
مهندس برارزاده در پایان سخنانش از هم استانی ها و مسافران عزیز درخواست کرد در این ایام به مدیریت مصرف آب بیشتر توجه کنند.