انتخابات هیات رئیسه شورای شهر ساری از متن تا حاشیه
انتخابات هیات رئیسه شورای شهر ساری از متن تا حاشیه

به گزارش ندای تجن- جلسه انتخابات هیات رییسه شورای شهر ساری سال سوم دوره ششم صبح روز شنبه 14 مردادماه سال جاری در محل صحن شورا به صورت علنی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. براساس این گزارش در این جلسه سید حسن احمدی گلایه خود را از شعبانی رییس شورا مطرح کرد و گفت:از […]

به گزارش ندای تجن- جلسه انتخابات هیات رییسه شورای شهر ساری سال سوم دوره ششم صبح روز شنبه 14 مردادماه سال جاری در محل صحن شورا به صورت علنی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

براساس این گزارش در این جلسه سید حسن احمدی گلایه خود را از شعبانی رییس شورا مطرح کرد و گفت:از برگزاری جلسه هیات رئیسه اطلاع نداشت و به دلیل خستگی درخواست مرخصی داد.

سبحان بخشی یکی دیگر از اعضای شورا نیز مواردی را درباره به کارگیری فرزند سرهنگ پرویز شعبانی در شهرداری منطقه 3مطرح کرد و خواستار پیگیری دستگاه‌های نظارتی درباره این موضوع شد که اعضا خواستار شدند تا اگر انتقادی مطرح است به صورت قانونی پیگیری شود و جلسه انتخابات به حاشیه کشانده نشود.

پرویز شعبانی نیز در پاسخ به احمدی گفت که نامه دعوت به انتخابات هیات رئیسه در تاریخ 10مرداد زده شد و براساس تاکید شورای استان حتما باید جلسه در هفته گذشته برگزار می شد که قرار بود در روز دوشنبه باشد اما به روز سه شنبه موکول شد.

در ادامه انتخابات هیأت رئیسه برگزار شد که پرویز شعبانی، سبحان بخشی وسید رحمان میرشجاعی کاندیدا شدند و شعبانی با 5 رای به عنوان رئیس انتخاب شد.

انتخابات نایب رییسی شورای شهر ساری نیز با کاندیداتوری یوسفی همراه بود که با 5رای به عنوان نایب رییس انتخاب شد

انتخابات دبیر اول نیز با کاندیداتوری و انتخاب ذوالفقار شریفی بود و دبیر دوم یا همان منشی دوم نیز با کاندیداتوری علی عاشقان و سبحان بخشی همراه بود که عاشقان با 6 رای دبیر دوم شد.

انتخابات سخنگوی شورا با کاندیداتوری سبحان بخشی و افشین راسخ همراه بود که راسخ با 5رای انتخاب شد

کاندیدای خزانه دار شورا نیز ایرجی بود که با 5رای انتخاب شد.

در ادامه انتخابات نماینده شورا در کمیسیون های ماده ۱۰۰منطقه یک و دو وسه شهرداری ساری برگزار شد.

انتخاب عضو در ناحیه یک با کاندیداتوری 3 نفر سبحان بخشی ، افشین راسخ و پرویز شعبانی همراه بود که راسخ با 7 رای و شعبانی با 6 رای نمایندگان این منطقه شهرداری شدند.

انتخاب نماینده در شهرداری منطقه ۲ نیز با کاندیداتوری سیدحسین یوسفی و شهرام ایرجی همراه بود که هر دو با 7 رای نمایندگان شورا در شهرداری شدند.

انتخاب نماینده در شهرداری منطقه ۳ نیز با کاندیداتوری سید حسن احمدی و ذوالفقار شریفی همراه بود که هر دو نفر با 9 رای به عنوان نماینده در شهرداری انتخاب شدند.

برای عضویت در کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر ساری نیز شهرام ایرجی، سیدرحمان میرشجاعی، سید حسن احمدی ، پرویز شعبانی و سبحان بخشی کاندیدا شدند که در پایان همه انتخاب شدند.

برای عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ساری نیز علی عاشقان، افشین راسخ، سید حسین یوسفی، ذوالفقار شریفی کاندیدا شدند که در نهایت همه انتخاب شدند.

برای عضویت در کمیسیون توسعه عمران و خدمات شهری شورای شهر ساری نیز علی عاشقان، افشین راسخ، رحمان میرشجاعی، ذوالفقار شریفی کاندیدا شدند که در نهایت همه انتخاب شدند.

برای عضویت در کمیسیون نظارت بر رسیدگی به شکایات شورای شهر ساری نیز افشین راسخ، پرویز شعبانی و سید حسین یوسفی کاندیدا شدند که در نهایت همه انتخاب شدند.

برای عضویت در کیسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شورای شهر ساری نیز علی عاشقان ،ذوالفقار شریفی .سید حسن احمدی،رحمان میرشجاعی و سیدحسین یوسفی کاندیدا و انتخاب شدند

در ادامه انتخابات نماینده شورا درکمیسیون ماده ۷۷شهرداری های منطقه یک و دو و سه شهرداری ساری برگزار شد.

در منطقه ۳ سید حسن احمدی کاندیدا شد که با ۹رای انتخاب شد

در متطقه ۲ علی عاشقان و سبحان بخشی کاندیدا شدند که عاشقان با 5 رای برگزیده شد.

در منطقه یک هم سید حسین یوسفی و سبحان بخشی کاندیدا شدند که یوسفی با 6 رای انتخاب شد.

کاندیدای عضویت در کمیسیون ماده ۳۸ و اختلاف در معاملات باشهرداری ساری نیز شهرام ایرجی و سبحان بخشی بودند که ایرجی انتخاب شد.

کاندیدای حضور در کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ مشاغل مزاحم شهرداری ساری نیز ذوالفقار شریفی، رحمان میرشجاعی و سیدحسین یوسفی بودند که هر 3نفر انتخاب شدند.

نماینده شورا در سازمان حمل و نقل بار و مسافر نیز ذوالفقارشریفی کاندیدا و انتخاب شد

نماینده شورا در سازمان عمران نیز با کاندیداتوری سبحان بخشی و شهرام ایرجی همراه بود که ایرجی با 5 رای انتخاب شد.

انتخاب نماینده شورا در سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری نیز شهرام ایرجی و سبحان بخشی بودند که ایرجی با 5 رای انتخاب شد.

انتخاب نماینده شورا در سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری نیز سیدحسین یوشفی و سبحان بخشی بودند که یوسفی با 5 رای انتخاب شد.

انتخاب نماینده شورا در سازمان سیما و منظر شهرداری ساری نیز با کاندیداتوری سبحان بخشی و پرویز شعبانی همراه بود که شعبانی با 5رای انتخاب شد.

انتخاب نماینده شورا در سازمان میوه و تره بار و فراورده های کشاورزی شهرداری ساری نیز با کاندیداتوری سید رحمان میر شجاعی همراه بود که با 7 رای انتخاب شد.

انتخاب نماینده در سازمان مدیریت شبکه حمل و نقل و ترافیک نیز با کاندیداتوری علی عاشقان همراه بود که با 7رای انتخاب شد.

و در نهایت میرشجاعی نیز با ۸رای به عنوان نماینده در سازمان فاوا انتخاب شد.

به گزارش ندای تجن- رئیس شورای شهر ساری در پایان جلسه روز خبرنگار را تبریک گفت و افزود:لازم است تا شورا و شهرداری ساری نسبت به برگزاری مراسمی در خور شأن اصحاب رسانه اقدام کنند.