مازندران زیر ضربه شدید قرار گرفته است
مازندران زیر ضربه شدید قرار گرفته است
نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه امروز مازندران زیر ضربه شدیدی قرار گرفته است از رئیس جمهور خواست سفر خود و دولت به مازندران را خارج از نوبت برنامه ریزی نماید.

ندای تجن- منصورعلی زارعی اظهار کرد: تولیدات برنج مرکبات و طیور مازندران بخاطر بی تدبیری مدیران استانی و دولت زیر ضربه قرار گرفته است!‌

زارعی افزود: دولت چرا فکری برای کمک به مازندرانی ها بخاطر صبوری در پذیرایی مستمر از جمعیت مسافر شناور و دو برابری جمعیت ساکن استان نمی کند؟

وی گفت: چرا اولتیماتوم ۶ ماهه رئیس جمهور برای بهره برداری از نیروگاه زباله سوز ساری به ۲۴ ماه کشیده شد؟

وی بیان داشت: چرا صدها هزار میلیارد تومان از املاک و ویلاهای غیر مولد دولت در ساری و میاندورود را برای کمک به توسعه بخش های مختلف استان بفروش نمی رسانید؟

نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چرا دستگاه های دولتی مازندران به آزادسازی زمین های مازاد خود برای تهیه مسکن جوانان اقدام نمی کنند و به این خاطر مازندران در رده آخر جدول قرار دارد؟

زارعی افزود: وزیر نیرو بخاطر اصرار بر انتقال غیرقانونی آب به استان همجوار از طریق سد فینسک ضمن نقض دستور رئیس جمهور، مسئول مستقیم خسارت به کشاورزان ساری و میاندورود است.

عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: چرا دولت برای خشک شدن ۲۰ هزار هکتار از اراضی میانکاله اقدام موثری صورت نمی دهد؟

نماینده مردم حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: جنابعالی (رئیس جمهور) و دولت باید فوری برای رسیدگی به وضع مازندران و بطور خاص ساری و میاندورود خارج از نوبت به مازندران سفر کنید!

  • منبع خبر : دریافتی از دفتر نماینده