کشف 96 هزار نخ سیگار و 605 پاکت تنباکوی قاچاق در قائم شهر
کشف 96 هزار نخ سیگار و 605 پاکت تنباکوی قاچاق در قائم شهر
سرهنگ محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف بیش از 96هزار نخ سیگار و 605 پاکت تنباکوی قاچاق در شهرستان قائمشهر خبر داد.

ندای تجن- سرهنگ “محمدمحمدپور ” در گفت‌ و‌گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز همواره در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران قرار داشته و پلیس بر اساس قانون با این معضل اقتصادی برخورد می‌کند.

وی افزود:کارآگاهان این پلیس در راستای طرح مبارزه با عرضه کالاهای دخانی، با انجام کارهای اطلاعاتی، پس از شناسایی یک باب انبار سیگار و تنباکوی قاچاق در شهرستان قائمشهر، لذا بررسی موضوع در دستور قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: ماموران این پلیس در بازدید از آن انبار که در زیر یک واحد مجتمع بود ،تعداد 96هزار و 400نخ سیگار و 605پاکت تنباکوی خارجی قاچاق به ارزش 2میلیارد و 300میلیون ریال را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه سیگارهای کشف شده تحویل انبار اموال تملیکی استان و پرونده در این خصوص تشکیل و یک نفر متهم به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

سرهنگ محمدپور در پايان خاطرنشان كرد: اقدامات پليس در خصوص جلوگیری از ورود قاچاق و برخورد جدی با مجرمان این حوزه به صورت مستمر ادامه دارد و از شهروندان خواست اینگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا و ارز را از طریق پل ارتباطی 110 اطلاع دهند.

عکس تزیینی است