کشف 25 تن چوب جنگلي صنوبر وتوسکا قاچاق در عباس‌آباد
کشف 25 تن چوب جنگلي صنوبر وتوسکا قاچاق در عباس‌آباد
سرهنگ ناصر صالحی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از کشف 25 تن چوب جنگلي صنوبر وتوسکا و توقیف یک خودروی نیسان و 2 خودروی کامیون در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “ناصر صالحی” در تشریح اين خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران  قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، مأموران کلانتری 12 شهرستان با اجرای گشت های کنترلی موفق به شناسایی و توقیف یک خودروی نیسان و دو خودروی کامیون حامل چوب در یکی از محورهای روستایی این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو های مورد نظر در مجموع  25 تن چوب جنگلی قاچاق که از جنگل های اطراف شهرستان به صورت غیر مجاز برداشت شده بود، کشف کردند.

سرهنگ صالحی، ارزش چوب های کشف شده را با توجه به نظر کارشناسان را یک میلیاردو 250 ریال عنوان کرد و اظهار داشت:  چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

عکس تزیینی است