‍ فرافکنی ممنوع!
‍ فرافکنی ممنوع!

خیر بزرگواری یک کیوسک را جهت تبدیل به حمام سیار زوار اربعین حسینی علیه السلام هدیه داده است و شخص دیگری مدعی شده است! مهندس نظری سرمایه‌گذار سایت زباله الیمالات کیوسک متعلق به خودش را به موکب باب الحوائج شهرستان نور هبه نموده لیک عضوی از اعضای شورای اسلامی شهر نور مدعی است این کیوسک […]

خیر بزرگواری یک کیوسک را جهت تبدیل به حمام سیار زوار اربعین حسینی علیه السلام هدیه داده است و شخص دیگری مدعی شده است!

مهندس نظری سرمایه‌گذار سایت زباله الیمالات کیوسک متعلق به خودش را به موکب باب الحوائج شهرستان نور هبه نموده لیک عضوی از اعضای شورای اسلامی شهر نور مدعی است این کیوسک متعلق به شهرداری نور می باشد. این عضو شورا که بیرق مخالفت را بدست گرفته است!؟

وی لطف کند سند مالکیت یا فاکتور خرید کیوسک که مالکیت شهرداری را تایید می کند منتشر نماید و تا آن موقع به تشویش اذهان عمومی دامن نزند.

دکتر رستم عبدی از سال ۹۶ موکب را راه اندازی نموده و هرساله غیر ایام کرونا در مدرسه النجاح کربلا همراه خادمین شریف در خدمت زوار حسینی می باشد. و مردم مومن و ولایتمدار شهرستان نور نذورات نقدی و غیرنقدی خود را به موکب هدیه می دهند تا در راه امام حسین علیه السلام هزینه و یا صرف شود.

اینکه مهندس نظری، کیوسکی را به موکب باب الحوائج هدیه داده هیچ ربطی به ریاست رستم عبدی در شورای اسلامی شهر نور ندارد. خواهشاً فرافکنی ننموده و موضوع مسئله را عوض نکنید.

ایشان سالها قبل از عضویت در شورای اسلامی شهر نور، خادم اباعبدالله الحسین علیه السلام بوده است و همچنان خویشتن را نوکر این خاندان شریف می داند.

پ.ن. به این تذکر بسنده می کنم در صورت ادامه این فرافکنی نامطلوب مجبور می شوم به مردم شریف و بزرگوار شهرستان کاملا شفاف گزارش دهم.

یا علی اندیشه بهزاد مختاری