کسب عناوین برتر مسابقات ملی مهارت کارگران ایران توسط مهارت آموختگان مازندرانی
کسب عناوین برتر مسابقات ملی مهارت کارگران ایران توسط مهارت آموختگان مازندرانی
سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران از کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز در دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران توسط مهارت آموختگان مازندرانی خبر داد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران: سید حسین درویشی مدیرکل گفت:      از جمله اهداف برگزاری دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران، ایجاد نشاط در جامعه کارگری، تغییرات مثبت رفتاری، افزایش بهره وری و کارآیی تحرک اجتماعی، پیشرفت شغلی، گسترش خلاقیت و نو آوری، کسب و انتقال تجربه که سطح توانمندی های مهارتی آنان در جهت رشد تولید ارتقاء می بخشد و آشنایی با استاندارد های جدید مهارت است.

وی ادامه داد: دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران با حضور 186 کارگر ماهر از 62 بنگاه اقتصادی در 9 رشته در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد.

درویشی به بیان نحوه حضور تیم مهارت مازندران اشاره کرد و بیان داشت: در این دوره مسابقات 5 نفر از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران حضور داشتند، که در پایان 3 نفر از نخبگان مهارتی توانستند مقام برتر این دوره از مسابقات را کسب نمایند، که شامل: امین آهنگری کانی در رشته جوشکاری با CO2 مدال طلا و رضا پورهاشم در رشته طراحی سازه با نرم افزار ETABS مدال برنز و شایان چاشنی دل در رشته تراش CNC مدال برنز می باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، اظهار داشت: با تصمیم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افراد برتر به عنوان استاد مدعو، طراح سوال مسابقات مهارتی و همکاری در عرصه آموزشی مهارتی بکار گرفته می شوند.