«ساختمان ۱۸» شرکت فناور و دانش بنیان مازندران افتتاح شد
«ساختمان ۱۸» شرکت فناور و دانش بنیان مازندران افتتاح شد
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در افتتاح "ساختمان ۱۸" شرکت فناور و دانش بنیان مازندران گفت: با توجه به ظرفیت های مطلوب در حوزه های مختلف به خصوص کشاورزی، شرکت های دانش بنیان در این استان از جایگاه ممتازی برخوردار هستند. ‎

ندای تجن- روح الله دهقانی فیروز آبادی روز شنبه در مراسم افتتاح ساختمان ۱۸ شرکت فناور و دانش بنیان مازندران در بابلسر بیان کرد: معاونت علمی و فناوری تمام قد از شرکت های دانش بنیان فعال در استان مازندران حمایت خواهد کرد.

وی گفت: مازندران یکی از پایگاههای اصلی تولید دانش محور در کشور به شمار می آید و ظرفیت های زیادی در زمینه توسعه نوآوری و فناوری در این استان وجود دارد.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: با ارائه تسهیلات کم بهره و سرمایه در گردش جهت توسعه اقتصاد شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا حمایت خواهیم کرد.

وی این را هم گفت که مازندران در حوزه های مختلف به خصوص در زمینه کشاورزی قابلیت های ارزشمندی برای فعالیت دارد.

ساختمان ۱۸ شرکت فناور و دانش بنیان مازندران در زمینی به مساحت یک هزار و ۳۵۰ متر مربع با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در حوزه های فناوری و اطلاعات، ماشین آلات، سخت افزار، برق، الکترونیک و کشاورزی در حوزه فناوری و شرکت های دانش بنیان فعالیت خواهد کرد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برای افتتاح و بازدید از چند طرح فناور و دانش بنیان به مازندران سفر کرده است.

مازندران دارای ۲۸۰ شرکت فناور و دانش بنیان می باشد که از این میزان ۱۳۱ شرکت دانش بنیان و بقیه فناور می باشد.

  • منبع خبر : استانداری