بهره برداری از 87واحد آموزشی در هفته دولت
بهره برداری از 87واحد آموزشی در هفته دولت
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گفت: 87 واحد آموزشی با سرمایه گذاری 567 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسد .


به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، سید حسین درویشی در گزارشی با اشاره به برنامه‌های هفته دولت اظهار کرد: با حمایت‌های صورت گرفته از سوی مسئولان استانی به ویژه استاندار محترم و همچنین حضور اثربخش بخش خصوصی در توسعه نهضت آموزی و دسترسی بهینه مردم و کارجویان به آموزش های فنی و حرفه ای ، 87 واحد آموزشی که شامل 3 مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی با سرمایه گذاری صنایع و صنوف استان ، 87 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای با سرمایه گذاری بخش خصوصی همزمان با هفته دولت در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود : ، 5 رشته جدید در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان با جذب 83 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر دکتر رئیسی رئیس جمهور محترم به استان با هدف مهارت آموزی مشاغل جدید، نیز افتتاح خواهد شد .
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به معرفی برنامه های اجرایی این اداره کل در هفته دولت پرداخت و گفت : در این ایام انعقاد تفاهمنامه همکاری آموزشی با شرکا و ذینفعان جدید مهارت آموزی ، اختتامیه طرح تابستانه مهارت ، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت در روستاها و مناطق محروم شهری و… از جمله برنامه های اداره کل و مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان می باشد.
سید حسین درویشی در خاتمه بیان داشت : هفته دولت فرصت توجه بیشتر به ویژگی‌های شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر و تبیین و ترویج آن در بین قشرهای مختلف بویژه جوانان است و بیان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و دولتمردان برای مردم بستر تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه است.