پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت فرارسیدن هفته دولت
پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت فرارسیدن هفته دولت
سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران در پیامی؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و دولتمردان شهید انقلابی رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم استان تبریک گفت. ‎

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت که با شهادت شهدای گرانقدر دولت و دولتمردان شهید رجایی و باهنر، در تقویم ایران اسلامی به عنوان نمادی از خدمت و تلاش خالصانه برای خدمتگزاری ماندگار شد، یک فرصت بزرگ برای تبیین دستاوردها و اقداماتی است که در سایه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی دولت های انقلابی برای توسعه حوزه های مختلف ارایه شد.

شهیدان والامقام رجایی و باهنر را باید نماد و نمود خدمتگزارانی صدیق، متعهد و بااخلاص دانست که با صفاتی والا و روحیه و عزمی انقلابی، بهترین الگوی عملی خدمت را در تاریخ ایران اسلامی به ودیعت گذاشتند.

امروز دولت سیزدهم با رویکرد دولت مردمی هم راستا با نقشه راه بیانیه گام دوم انقلاب تلاش دارد تا ضمن حفظ دستاوردهای آن شهیدان والامقام؛ ساده زیستس، در میان مردم بودن و خدمت بی منت را برای رشد، پویایی، عمران وآبادانی ایران عزیز سرلوحه خود قرار دهد.

هفته دولت فرصت مغتنم و بزرگی است تا مدیران و مسئولین با جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام و دولت، فرصت را از دشمنان قسم خورده انقلاب برای ایجاد ناامیدی در میان مردم بگیرند و از این تهدید؛ فرصتی بزرگ برای تقویت امید در جامعه بوجود آورند.

باید با صیانت از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و امام راحل و ارائه مطلوب ترین خدمات به مردم، تداوم بخش راه شهدا و ایثارگران عزیز باشیم.

در این مجال؛ ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد، به ویژه کارکنان و کارگزاران دولت در دیارعلویان تبریک می گویم و توفیق همگان را در تحقق آرمان‌های متعالی حضرت امام خمینی (ره) و منویات داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از آستان خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

سیدمحمود حسینی پور