برون‌سپاری چهار خدمت پلیس به دفاتر پلیس + 10
برون‌سپاری چهار خدمت پلیس به دفاتر پلیس + 10
سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از برون سپاری چهار خدمت پلیس پیشگیری، از هفده شهریور ماه سال جاری به دفاتر پلیس + 10 خبر داد .

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید محسن جعفری”  در این خصوص اظهار داشت : در راستای اجرای ماده 67 قانون برنامه ششم توسعه و به منظور کاهش مراجعات مردمی به کلانتری ها و پاسگاه ها و بهبود کیفیت ارائه خدمات انتظامی به شهروندان، چهار خدمت پلیس پیشگیری به دفاتر پلیس +10 استان واگذار شد.

وی، افزود: 4 خدمت گواهی تایید عکس، تحقیقات و اقدامات حوزه بیمه ها، فقدانی اسناد و مدارک و فقدانی تجهیزات الکترونیکی دارای کد IMEI و شماره سریال، از هفدهم شهریور ماه در دفاتر پلیس+ 10  سراسر استان مازندران ارائه می‌شود.

سرهنگ جعفری تصریح کرد: برای دریافت هریک از خدمات ذکر شده فوق بر اساس فرآیند قبلی، مراجعه کننده باید به کلانتری ها و پاسگاه ها مراجعه می‌کرد ولی در فرآیند جدید، شخص درخواست خود را مبنی بر دریافت هر یک از این خدمات در پلیس +10 ثبت شده و فرآیند گردش کار از طریق پیامک به فرد درخواست کننده خدمت ارائه می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری استان در پایان با اشاره به اهمیت برون سپاری خدمات مختلف حوزه پلیس پیشگیری گفت: این کار سبب کاهش مراجعات مردم به کلانتری و پاسگاه ها و به تبع آن ارتقا توان عملیاتی پلیس برای رسیدگی به سایر وظایف خود می‌شود.