توجه به تبیین درست خدمات دولت/لزوم ساماندهی نیروهای شرکتی
توجه به تبیین درست خدمات دولت/لزوم ساماندهی نیروهای شرکتی
مجلس طرحی را برای ساماندهی نیروهای شرکتی تصویب کرد و رئیس جمهور هم دنبالش بود، امیدواریم که محبت شورای نگهبان شامل حال نیروهای شرکتی شود.

ندای تجن- امام جمعه ساری گفت: امیدواریم خدا به کسانی که قلم در دست دارند انصاف بدهد تا این خدمات را تشریح و تبیین کنند، مجلس طرحی را برای ساماندهی نیروهای شرکتی تصویب کرد و رئیس جمهور هم دنبالش بود، امیدواریم که محبت شورای نگهبان شامل حال نیروهای شرکتی شود.

1

به گزارش روابط عمومی دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه ساری، اظهار کرد: هر کسی حق را بگوید چه به ضررش باشد چه به نفعش باتقواترین انسان‌هاست.

وی ضمن تسلیت اربعین حسینی، افزود: کسانی که به اربعین مشرف نشدند هم در ثواب زائران اربعین شریکند چرا که فرمودند هرکسی به یک کار خوب راضی باشد در ثوابش شریک است، زائرانی که به اربعین مشرف شدند در واقع جمعیتی بیش از اینها هستند چون دل‌ها راهی شده است.

3
4
5

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: از مسئولان ملی و استانی که جریان زیارت اربعین را تسهیل کردند قدردانی می کنم، همچنین لازم است به مناسبت هفته دولت از زحمات دولتمردان به پاس اقداماتشان صمیمانه تشکر داشته باشیم.

امام جمعه ساری ضمن گرامیداشت روز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی، بیان کرد: مجلس طرحی را برای ساماندهی نیروهای شرکتی تصویب کرد و در شورای نگهبان است، رئیس جمهور هم دنبالش بود، امیدواریم که محبت شورای نگهبان شامل حال نیروهای شرکتی شود.

6
7
8
8

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با هفته دولت، عنوان کرد: ایشان فرمودند بنده از همه دولت‌ها حمایت می‌کردم اما از این دولت علاوه بر حمایت به‌خاطر اقدامات زیربنایی تمجید هم می‌کنم.

این مسئول گفت: از نظر مقام معظم رهبری دولت سیزدهم ۶ شاخصه کلان داشت؛ در رابطه با رشد و توسعه اقتصادی، حضور در بین مردم و مواجهه با مشکلات، ساده‌زیستی و کاهش تشریفات در سلوک شخصی و دولتی، روحیه جهادی و تحرک بسیار خوب در سیاست خارجی از جمله اقدامات برجسته دولت سیزدهم بوده است.

وی با اشاره به افتتاح فاز یازدهم پارس جنوبی بعد از ۲۰سال وقفه، اعلام کرد: پروژه ای که باید ۶ ساله به اتمام می‌رسید دولت به مدت دو سال با صرفه‌جویی ارزی بالا که در سال ۵ میلیارد هزار دلار درآمد ارزی دارد به اتمام رساند و شرکت توتال هم پس از معطلی و جاسوسی اطلاعات کار را رها کرده که این خیانت کشورهای ظالم و غارت‌گر را می‌رساند.

9
10
11
12

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: این روزها در کارنامه دولت آمده؛ بهره‌برداری از مدرن‌ترین طرح آبرسانی کشور در سنندج، افتتاح بزرگترین پروژه ریلی و ترانزیتی کشور در سیستان و بلوچستان، افتتاح تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، انتقال ابرپروژه غدیر در خوزستان، جلوگیری از قطعی مکرر برق در تابستان با تولید بیش از ۷هزار مگاوات برق و افت فشار گاز در زمستان، افتتاح فاز چهارده پالایشگاه پارس جنوبی، راه‌اندازی چهار پروژه آب‌شیرین کن در بوشهر، عضویت در دو سازمان مهم جهانی شانگهای و بریکس، واکسیناسیون عمومی و جلوگیری از مرگ صدها نفر در روز و بالاخره اینکه فردای مملکت را قربانی امروز نکردن از دیگر مصادیق انجام کارهای بزرگ در این دولت است.

13

امام جمعه ساری با بیان اینکه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مشکلات معیشتی مانند غباری است که مانع دیدن این‌همه خدمات شده است، ادامه داد: امیدواریم خدا به کسانی که قلم در دست دارند انصاف بدهد تا این خدمات را تبیین و تشریح کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر این جمله شهید رجایی که برگرفته از قیام و انقلاب امام حسین (ع) است، اذعان داشت: اگر آمریکا و هم‌فکرانش به ما بگویند سازش کنید تا گندم به شما بدهیم ما یک نان را ۳۶ میلیون نفر ( الان۹۰ میلیون نفری) خواهیم خورد اما زیر بار این ذلت نخواهیم رفت

16
17
18
19
20

لازم به ذکر است میز خدمت نمایندگی وزارت امور خارجه در استان در محل نماز جمعه امروز برپا شد.