سرقت 18 تنی نهاده دامی از یک مرغداری در ساری
سرقت 18 تنی نهاده دامی از یک مرغداری در ساری
سردار حسن  مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کارگر یکی از مرغداری های صنعتی ساری به اتهام سرقت 18 تن از نهاده های دامی در آن واحد تولیدی خبر داد ..

ندای تجن- سردار حسن  مفخمی شهرستانی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی مراجعه متصدی یکی از واحدهای تولید مرغ  در ساری مبنی بر سرقت نهاده های دامی از آن واحد تولیدی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه هولار با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی به یکی از کارگران مرغداری مذکور مشکوک شدند .

سردارمفخمی، اظهار داشت: متهم دستگیر شد و پس از مواجهه با ادله های پلیسی، در بازجویی های به عمل آمده به سرقت نهاده دامی از محل مورد نظر طی یک سال متوالی، مجموعا بالغ بر 18 تن به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال اعتراف کرد .

این مقام انتظامی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد به متصدیان واحدهای تولیدی و خدماتی سطح استان توصیه کرد: ضمن خودداری از بکارگیری افراد ناشناس و مشکوک، حتما محل فعالیت خود را به تجهیزات ایمنی و دوربین های مداربسته مجهز کنند .