نگاهی به دستاوردهای موسسه خلاق همیاری آیندگان
نگاهی به دستاوردهای موسسه خلاق همیاری آیندگان
موسسه خلاق فرهنگی همیاری آیندگان با رزومه درخشان، توجه مسئولان نمایشگاه دستاوردهای فرهنگ، هنر و رسانه مازندران را به خود جلب کرد و بهترین غرفه این نمایشگاه معرفی شد.

به گزارش ندای تجن- در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های فرهنگ و هنر و رسانه مازندران، غرفه مؤسسات فرهنگی به مؤسسه فرهنگی هنری همیاری آیندگان اختصاص یافت، مؤسسه همیاری آیندگان یکی از ۶۳۲ مؤسسه فرهنگی هنری مازندران است که از سال ۸۷ فعالیت خود را در حوزه آموزش مجازی، مسابقات و آزمون‌های آنلاین، همایش‌ها و جشنواره‌ها و کشف و پرورش استعدادهای درخشان آغاز نمود.


همیاری آیندگان با مدیریت دکتر عباس بشیری، موسسه‌ای ملی دارای چندین هزار عضو است. این مؤسسه با ابتکار و نوآوری در حوزه فرهنگ (ترکیب ریاضیات محاسباتی با امور فرهنگی) موفق به ارائه طرح فرهنگی مجمع همیاری شد که این طرح ثبت ملی شد و مقاله‌ای علمی‌ نیز در خصوص همین طرح در مجله علمی – پژوهشی معتبر چاپ گردید و به‌واسطه ارائه این طرح جذاب، مؤسسه همیاری آیندگان از سوی معاونت علمی فناوری ریاست‌جمهوری به‌عنوان مؤسسه خلاق نیز معرفی گردید.


منتخب جشنواره ملی مروجان (شایسته تقدیر)، انتخاب به‌عنوان مؤسسه نمونه و کارآفرین از طرف استانداری مازندران و منتخب سازمان ملل در سال ۲۰۱۷ (بورس نماینده موسسه)از دستاوردهای این موسسه خلاق فرهنگی  است.

این مؤسسه حامی دانش‌آموزان و دانشجویان جامعه هدف بهزیستی، مجری جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی مازندران، عشایر دوستدار کتاب و همایش‌ها و جشنواره‌های فرهنگی هنری است.

مدیر مسئول مؤسسه خلاق فرهنگی همیاری آیندگان در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های فرهنگ، هنر و رسانه مازندران از طرف مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مورد تقدیر قرار گرفت.

لازم به ذکر است، نمایشگاه دستاوردهای فرهنگ، هنر و رسانه مازندران در تاریخ 6الی 9شهریورماه سال جاری در محل سالن مجتمع فرهنگی اداره کل ارشاد استان برگزار شد.

نشانی سامانه اطلاع‌رسانی و فضای مجازی این مؤسسه به این شرح است:
hamyariayandegan.ir
majma-hamyari.ir