نمایشگاه  بخش عکس ششمین دوره اشکواره حسینی برگزار شد
نمایشگاه  بخش عکس ششمین دوره اشکواره حسینی برگزار شد

ندای تجن- سمانه شیرازی که سابقه 14ساله عکاسی مستند دارد، گفت: دو دوره است که دبیری بخش عکس را بر عهده دارد. وی با بیان اینکه فراخوان بخش عکس اشکواره حسینی  را ابتدای تیرماه منتشر کردیم، افزود: مدت زمان ارسال آثار تا 5شهریورماه بود که به دلیل استقبال عموم تا 7شهریور ماه تمدید شد. شیرازی  […]

ندای تجن- سمانه شیرازی که سابقه 14ساله عکاسی مستند دارد، گفت: دو دوره است که دبیری بخش عکس را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه فراخوان بخش عکس اشکواره حسینی  را ابتدای تیرماه منتشر کردیم، افزود: مدت زمان ارسال آثار تا 5شهریورماه بود که به دلیل استقبال عموم تا 7شهریور ماه تمدید شد.

شیرازی  با اشاره به اینکه حدود 273عکاس از سراسر کشور آثار خود را به دبیرخانه بخش عکس اشکواره حسینی فرستادند که از برخی استان ها مانند آذربایجان شرقی ، فارس، خوزستان بیشترین شرکت کننده را داشتیم، ادامه داد:در مجموع از همه استان ها به جز بندرعباس و بوشهرحدود 1هزار و 365اثر دریافت کردیم.

 دبیر بخش عکس ششمین دوره اشکواره حسینی با بیان اینکه هر شرکت کننده مجاز به ارسال 5اثر بود که کیفیت آثار برای داوران اهمیت داشت، افزود:داوری از تاریخ 14شهریورماه انجام شد که در نهایت 32اثر از سوی داوران برای راهیابی به نمایشگاه انتخاب شد.

شیرازی با اشاره به اینکه از تعداد آثار انتخاب شده 3اثر رتبه گرفتند و دو کار تقدیر شدند، گفت:نمایشگاه عکس درمحل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل طی روزهای 19 و 20برگزار شد .

وی با بیان اینکه مخاطبین  نمایشگاه ما عامه مردم هستند، افزود:در روز پنج شنبه عصر نیز نمایشگاه عکس در محل امامزاده عبدالله و در جاهای مختلف شهر  به نمایش گذاشته شد.