مصرف بیش از 14میلیون لیتر بنزین در تعطیلات/افزایش 21درصدی مصرف نفت وگازترابری نسبت به سال گذشته
مصرف بیش از 14میلیون لیتر بنزین در تعطیلات/افزایش 21درصدی مصرف نفت وگازترابری نسبت به سال گذشته

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی ، سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری بیان کرد : مصرف روزانه بنزین از تاریخ 22 تا 25شهریورماه سال جاری همزمان با افزایش ترددهای بین شهری و درون شهری به دلیل طریق الرضا بودن افزایش چشمگیری داشت . وی افزود […]

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی ، سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری بیان کرد : مصرف روزانه بنزین از تاریخ 22 تا 25شهریورماه سال جاری همزمان با افزایش ترددهای بین شهری و درون شهری به دلیل طریق الرضا بودن افزایش چشمگیری داشت .

وی افزود : میانگین مصرف بنزین در این سه روز بیش از 14 میلیون لیتر بوده که  در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود نوزده درصد افزایش یافته است .

سبحان رجب پور با اشاره به مصرف بالای بنزین در تعطیلات سه روزه و لزوم سوخت‌رسانی به ‌موقع و مناسب به جایگاه‌های عرضه سوخت تأکید کرد : با توجه به افزایش تردد جاده‌ای و خیل عظیم مسافران مسیرهای ورودی و خروجی طریق الرضا استان مازندران ، با تلاش شبانه روزی کارکنان عملیاتی شرکت سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان به موقع به جایگاههای عرضه سوخت رسید .

رجب پور توضیح داد : از 1402/6/22 تا 1402/6/25 ، حدود شش میلیون لیتر نفتگاز ترابری در حوزه فعالیت منطقه ساری مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 21 درصد افزایش مصرف مشاهده می شود .