وزیر راه،مسکن و شهرسازی از راه‌های مواصلاتی مازندران بازدید کرد
وزیر راه،مسکن و شهرسازی از راه‌های مواصلاتی مازندران بازدید کرد

ندای تجن- وزیر راه و شهرسازی شامگاه ۳۰ شهریور ماه در ادامه سفر استانی به مازندران، وارد قائم‌شهر شد و ازعملیات اجرایی آزاد راه قائم‌شهر-ساری به طول ۴۵ کیلومتر بازدید کرد. طبق اعلام  مجری طرح تاکنون ۱۵ کیلومتر از پروژه ازادراه قائمشهر- ساری آزادسازی شد. مشهدی خلردی مدیرعامل شرکت احداث آزاد راه قائمشهر-ساری به تشریح […]

ندای تجن- وزیر راه و شهرسازی شامگاه ۳۰ شهریور ماه در ادامه سفر استانی به مازندران، وارد قائم‌شهر شد و ازعملیات اجرایی آزاد راه قائم‌شهر-ساری به طول ۴۵ کیلومتر بازدید کرد.

طبق اعلام  مجری طرح تاکنون ۱۵ کیلومتر از پروژه ازادراه قائمشهر- ساری آزادسازی شد.

مشهدی خلردی مدیرعامل شرکت احداث آزاد راه قائمشهر-ساری به تشریح روند اجرای این پروژه پرداخت و گفت: بانک ملی مذاکرات سه آزاد راه را انجام داد که یکی از آنها آزادراه قائم‌شهر- ساری است.

وزیر راه و شهرسازی نیز با اشاره به اینکه مجریان طرح ساخت آزادراه، نامه‌ای برای گردش کار آماده کنند و این روند با نظارت استاندار مازندران باشد، بر سرعت اجرای پروژه آزاد راه قائمشهر- ساری تاکید کرد.

مهرداد بذرپاش به پروژه آزادراه تهران-شمال اشاره کرد و گفت: ۴۹ درصد اعتبار ساخت این طرح از طریق بانک‌ها و مابقی از ظرفیت بخشی خصوصی استفاده شود.

وزیر راه و شهرسازی پس از ورود به شهرستان سوادکوه از روند ساخت و تکمیل پل در حال ساخت این شهرستان “پل‌سفید” بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، ساخت این پل از سال ۱۳۹۹ و طی سفر رئیس جمهوری به مازندران آغاز شد و تا اردیبهشت سال جاری ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

بودجه ساخت این پل ۷۰ میلیارد تومان و ابعاد آن به طول ۲۰۰ متر و عرض بیش از ۲۴ متر است.

 این پل به ۱۱۸ شمع نیاز دارد. اجرای این طرح نیازمند عملیات عمرانی سنگینی است. در واقع هدف از ساخت این پل در پل‌سفید، کاهش بار ترافیکی و دسترسی آسان به مازندران است.

انتهای پیام