کشف 458 میلیاردی کالای قاچاق و جرائم اقتصادی در مازندران/کشف 96 کیلو انواع مواد مخدر از زوج قاچاقچی در آمل 
کشف 458 میلیاردی کالای قاچاق و جرائم اقتصادی در مازندران/کشف 96 کیلو انواع مواد مخدر از زوج قاچاقچی در آمل 

به گزارش ندای تجن- اخبار فرماندهی انتظامی مازندران که برای ما ارسال شده است، به این شرح است: سردار مفخمی فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف بیش از 458میلیارد ریال کالای قاچاق و جرائم اقتصادی در سطح استان در طرح ویژه و ضربتی پلیس، خبر داد.  به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پایگاه […]

به گزارش ندای تجن- اخبار فرماندهی انتظامی مازندران که برای ما ارسال شده است، به این شرح است:

سردار مفخمی فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف بیش از 458میلیارد ریال کالای قاچاق و جرائم اقتصادی در سطح استان در طرح ویژه و ضربتی پلیس، خبر داد. 

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”حسن مفخمی شهرستانی” با اعلام این خبر، بیان داشت : طــرح سـراسـري مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جرائم اقتصادی با همکاری کلیه رابطان پلیس امنیت اقتصادی و انتظامی در سطح استان مازندران به مرحله اجراء‌ گذاشته شد.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و شناسایی محل دپوی کالاهای قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران و رابطان آن پلیس در شهرستان ها با همکاری دیگر پلیس های تخصصی و انتظامی موفق شدند، تعداد 5 دستگاه خودروی قاچاق، مقدار 25 تن چوب آلات جنگلی قاچاق را کشف نمایند و 1200متر از اراضی کشاورزی نیز آزاد سازی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری 12 متهم در اجرای این طرح خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار مفخمی، ارزش ریالی کشفیات را برابر نظر کارشناسان 458 میلیارد ریال اعلام و اظهار داشت: اموال مکشوفه به ادارات و سازمان های مسئول تحویل شد .

متلاشی شدن باند جعل و کلاهبرداری میلیاردی/ کشف 40 فقره کلاهبرداری در بابل 

سردار حسینی جانشین انتظامی استان مازندران از دستگیری 5 متهم و متلاشی شدن باند جعل و کلاهبرداری با 40 فقره کلاهبرداری به ارزش 20میلیارد ریال در شهرستان بابل خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار ” سید موسی حسینی” با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان بابلی مبنی بر اینکه افرادی با ترفند های مختلف از جمله ثبت ازدواج در شناسنامه قبل از رسیدن به سن قانونی، اخذ وام ازدواج و… اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بابل قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه، 5 جاعل و کلاهبردار حرفه ای را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در مخفیگاه متهمان تعداد 11 فقره مهر جعلی ادارات دولتی و دفترخانه های اسناد رسمی و همچنین 40 جلد شناسنامه جعلی کشف شد.

سردار حسینی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به 40 فقره جعل اسناد وکلاهبرداری با شگردهاي متقلبانه به ارزش 20میلیارد ریال در سطح استان مازندران اعتراف کردند، اظهارکرد: اعضای این باند، بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

کشف 96 کیلو انواع مواد مخدر از زوج قاچاقچی در آمل 

سرهنگ داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری زوج قاچاقچی و کشف 96 کیلو مواد مخدر کمیکال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی داداش تبار” در تشریح این خبر گفت : در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر توسط یک زن و شوهر در شهرستان آمل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 12 انتظامی شهرستان آمل با انجام تحقيقات پلیسی و بررسي ميداني، موفق به شناسايي و تردد 2 قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری یک زن و شوهر در عملیات ضربتی پلیس خبر داد و تصريح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از منزل این سوداگران مرگ، مقدار96کیلوگرم کمیکال و 950 میلیون ریال پول نقد کشف شد.

سرهنگ داداش تبار در خاتمه با بيان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

کشف 7 تن چوب قاچاق در محمودآباد 

سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از كشف 7 تن قاچاق چوب و توقیف خودروی نیسان در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمود حسین زاده” در تشریح این خبر، گفت: مأموران کلانتری 11 این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به 2 خودروی نیسان در حال حمل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: ماموران خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آنها 7 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

وی ادامه داد : در این ارتباط رانندگان خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حسین زاده در پایان با اشاره به این که قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

دستگيري 2 سارق داخل خودرو و کشف 15 فقره سرقت در ساری 

سرهنگ حسن زاده فرمانده انتظامي شهرستان ساری از دستگيري 2 سارق داخل خودرو مسافران و کشف 15 فقره سرقت و کشف مقاديري از اموال سرقتي، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ” عبدالله حسن زاده “در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام چندين فقره سرقت داخل خودرو از مسافرين در سطح حوزه مراتب شناسايي و دستگيري سارقين در دستور کار ماموران کلانتری 12 این شهرستان قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: با تلاش همکاران در کلانتري “12 ساری” 2 سارق شناسايي و دستگير شدند که پس از انتقال به کلانتري و انجام تحقيقات خاص پليسي به 15 فقره سرقت اعتراف و و نيز يک دستگاه خودرو متعلق به سارقان نيز توقيف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ساری گفت: سارقین با پلاک جعلی برروی خودروهای 206، دنا، رانا نصب و اقدام به سرقت از داخل خودرو می کردند و همچنین از نامبردگان یک عدد شوکر، پلاک جعلی کشف شد که پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حسن زاده در پایان از شهروندان خواست، ضمن مجهز نمودن وسائط نقلیه خود به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت؛ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.