توسعه منطقه ایرا در دستور کار است/پیشنهاد نام‌گذاری جاده ترانزیتی هراز با نام علامه حسن‌زاده آملی
توسعه منطقه ایرا در دستور کار است/پیشنهاد نام‌گذاری جاده ترانزیتی هراز با نام علامه حسن‌زاده آملی
استاندار مازندران با بیان اینکه توسعه منطقه ایرا در دستور کار است و باید در این منطقه گردشگری مذهبی را ایجاد کنیم،

به گزارش ندای تجن- استاندار مازندران در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال حضرت علامه حسن‌زاده آملی در روستای ایرا واقع در آمل در گفت‌وگویی بر معرفی شخصیت  این عالم  تأکید کرد و گفت: ترکیب شرکت‌کنندگان در مراسم نشان‌دهنده شخصیت بزرگ علامه حسن‌زاده آملی است.

سید محمود حسینی‌پور به تأسیس حوزه علمیه برای حضور طلبه‌های علاقه‌مند به شخصیت منحصربه‌فرد علامه  حسن‌زاده آملی در روستای ایرا اشاره کرد که علمایی  از حوزه‌های علمیه، مشهد و حتی نجف اشرف به ایرا بیایند و اینجا پایگاه عظیم علما شود.

وی با بیان اینکه توسعه منطقه ایرا در دستور کار است و باید در این منطقه گردشگری مذهبی را ایجاد کنیم، افزود: باتوجه‌به اینکه مردم از راه دور و نزدیک برای زیارت قبر علامه  حسن‌زاده آملی می‌آیند نیاز است تا بستر آن فراهم شود.

استاندار مازندران با اشاره به پیشنهاد نام‌گذاری جاده ترانزیتی هراز با نام علامه حسن‌زاده آملی، اضافه کرد: اینجا مسیری است  که علامه حسن‌زاده بارها طی کردند و عرق خاصی داشتند و پیگیری برای امورات مردم می‌کردند.

وی گفت: لازم است تا ستاد بزرگداشت و ارتحال علامه حسن‌زاده آملی را به مرکز استان ببریم تا از ظرفیت‌های استان استفاده شود و توسعه آثار علامه و سبک زندگی ایشان را که خاص بود را انجام دهیم.