تعیین نقشه راه و منشورِ انتخاباتی در چهار حوزه آموزشی، راهبردی، اجرایی و نظارتی در ستاد انتخابات در دست اقدام است
تعیین نقشه راه و منشورِ انتخاباتی در چهار حوزه آموزشی، راهبردی، اجرایی و نظارتی در ستاد انتخابات در دست اقدام است
سومین جلسه اعضای ستاد انتخابات شهرستان ساری به ریاست نوبخت فرماندار مرکز استان و رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورود و ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و دبیر ستاد انتخابات شهرستان ساری، معاونین فرماندار و اعضای ستاد انتخابات شهرستان ساری برگزار شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و تبریک هفته وحدت، پیشاپیش ولادت رئیس مکتب و رئیس مذهب، حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) با تاکید بر تبعیت محض از راهبردها و چهار کلیدواژه مقام معظم رهبری در جهت برگزاری انتخابات پرشور، امیدآفرین و سالم گفت:سلامت و اخلاقِ در انتخابات را قربانی مطامع زودگذر، خواصِ سیاسی عافیت طلب و خواسته های نامشروع نمی‌کنیم.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با اشاره به اینکه در انتخابات پیشرو مر قانون عمل خواهیم کرد چرا که هدف ما برگزاری انتخاباتی باشکوه و با مشارکت بالای مردمی است افزود: دشمن از تمام توطئه‌ها برای کاستن مشارکت مردم در انتخابات استفاده می‌کند و در این بین جنگ رسانه‌ای از اهداف دشمن است که باید با برنامه‌ریزی دقیق و راهکار مناسب برای خنثی کردن این توطئه‌ها ارائه شود.

رییس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورود در ادامه اظهار کرد: تعیین نقشه راه و منشورِ انتخاباتی در چهار حوزه آموزشی، راهبردی، اجرایی و نظارتی در ستاد انتخابات در دست اقدام است.

فرماندار شهرستان ساری در پایان با بیان اینکه حضور پرشور و امیدآفرین مردم در انتخابات یاس، شکست ناامیدی دشمنان ایران اسلامی را بدنبال دارد اظهار کرد: برای افزایش مشارکت باید زمینه اعتماد مردم را فراهم کنیم که یکی از اصول مهم آن اصل بی طرفی است.