فراخوان تاسیس و ثبت سمن فرهنگی در نور
فراخوان تاسیس و ثبت سمن فرهنگی در نور

به گزارش ندای تجن- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون نویسندگان شهرستان نور در راستای ساماندهی، معرفی آثار و شناخت نویسندگان و مولفین مقیم و غیر مقیم شهرستان تصمیم به تاسیس و ثبت انجمن اهل قلم (سمن فرهنگی در حوزه تالیف ) دارند. ن والقلم ومایسطرون محققان، نویسندگان و مولفین آثار مکتوب شهرستان نور(مقیم […]

به گزارش ندای تجن- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون نویسندگان شهرستان نور در راستای ساماندهی، معرفی آثار و شناخت نویسندگان و مولفین مقیم و غیر مقیم شهرستان تصمیم به تاسیس و ثبت انجمن اهل قلم (سمن فرهنگی در حوزه تالیف ) دارند.

ن والقلم ومایسطرون

محققان، نویسندگان و مولفین آثار مکتوب شهرستان نور
(مقیم و غیر مقیم)

با سلام و احترام
ضمن آرزوی سلامتی و توفیق با عنایت به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون نویسندگان شهرستان نور در راستای ساماندهی، معرفی آثار و شناخت نویسندگان و مولفین مقیم و غیر مقیم شهرستان تصمیم به تاسیس و ثبت انجمن اهل قلم (سمن فرهنگی در حوزه تالیف ) دارند، از همه عزیزان و اهالی قلم برای عضویت، فعالیت و همراهی در این سمن فرهنگی ارزشمند دعوت بعمل می آید.
لذا به منظور هماهنگی و پاسخگویی از همه فرهیختگان و مولفین علاقمند به این مهم خواهشمند است با شماره همراه 09396225107 تماس حاصل فرمایید. از مساعی، همراهی و همکاری اهالی قلم صمیمانه سپاسگزارم.

عبدالرضا رشیدی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
شهرستان نور