همایش منطقه‌ای وقف در بهشهر برگزار می‌شود
همایش منطقه‌ای وقف در بهشهر برگزار می‌شود
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر از برگزاری همایش منطقه‌ای وقف به‌مناسبت هفته وقف در شانزدهم مهر ماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر خبر داد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، مهدی نعمت‌اللهی طی گفت‌وگویی با اشاره به جزئیاتی از برگزاری همایش منطقه‌ای وقف، اظهار کرد: این همایش همزمان با هفته وقف با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر، دانشگاه علمی و کاربردی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه جامع علمی و کاربردی و سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری بهشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: محورهای مقالات ارسالی به این همایش شامل؛ نقش وقف در توسعه و گسترش تمدن اسلامی، ابعاد تربیتی و روانشناسی وقف، جایگاه وقف در نظام مدیریت اسلامی، نقش وقف در تولید علم و جنبش نرم افرازی، کارکرد اقتصادی وقف در نظام دینی، مبانی بیع وقف از منظر فقه و حقوق ایران و راهکارهای پیشگیری از وقوع جرائم و کاهش پرونده‌های وقفی در مراجع قضائی است.

نعمت‌اللهی اعلام کرد: برای ارسال مقالات فعالان این حوزه آدرس ایمیل azadbehshahr۵۰@gmail.com تا پانزدهم مهر ماه جاری در دسترس قرار دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر همچنین یادآور شد: این همایش در تاریخ ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر برگزار و از صاحبان مقالات برتر تجلیل خواهد شد.