تکریم و معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد/ مؤمنی جایگزین عنایتی شد
تکریم و معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد/ مؤمنی جایگزین عنایتی شد

به گزارش ندای تجن به نقل از مازندپاج، آیین تکریم و معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران باحضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی، مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه، مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی مازندران، اتحادیه‌ها و تشکل های کشاورزی مازندران در سالن جلسات این سازمان برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی […]

به گزارش ندای تجن به نقل از مازندپاج، آیین تکریم و معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران باحضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی، مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه، مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی مازندران، اتحادیه‌ها و تشکل های کشاورزی مازندران در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی رضاپور مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران در این آیین با بیان اینکه در مجموعه‌ای کار می کنیم که توان درون زا بودن و استفاده از ظرفیت های داخل و توجه به نخبگان و کارشناسان فنی را دارد، افزود: جمهوری اسلامی میدان خدمت است و علیرغم همه محدودیت ها و مشکلات موجود، این خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: تعویض و جابجایی مسوولان همانند تعویض و تغییر سنگر خدمت است و همچنان که در قرآن نیز به آن اشاره شده است، پس از ماموریت در کاری، به کار دیگر مشغول می شوید و روند خدمت ادامه دارد.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از توان فکری همه مدیران در پیشبرد اهداف عالیه نظام استفاده کنیم و با شناختی که از این جوان تحصیلکرده، متخصص و متعهد ( بابک مومنی) که سکان هدایت جهاد کشاورزی مازندران را بر عهده گرفته است، دارم روزهای روشنی پیش رو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: خط قرمزهای ما در مجموعه جهاد کشاورزی مازندران انقلاب اسلامی، مردم و کشاورزان و اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و دولت سیزدهم که همان کار و تلاش شبانه روزی و جهادی است.

رضاپور افزود: همه ما متعهد به خدمت هستیم و همراه با رییس سازمان به مردم و کشاورزان خدمت خواهیم کرد.

وی در پایان از تلاش های 19 ماهه حسن عنایتی کلیجی در کسوت ریاست سازمان جهاد کشاورزی مازندران تقدیر کرد.

موسوی مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی در این آیین با تقدیر از زحمات حسن عنایتی، گفت: آقای مومنی دارای دکترای کشاورزی، متخصص، بسیجی و دارای روحیه جهادی است که همراه دولت است و فعالیت های زیادی در این دولت انجام داده است.

وی اظهار کرد: آقای مومنی به عنوان مشاور وزیر جهاد کشاورزی در این دولت انتخاب شدند و به مسایل استان آشنا هستند و از همه میخواهم با این فرد همکاری لازم را داشته باشند.

موسوی گفت: مازندران به حق شایسته عنوان نگین کشاورزی ایران است چراکه در بیش از 14 محصول رتبه دار کشور است و 12 درصد مرغ کشور در این استان تولید می شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: مازندران توانست در شرایط سخت به داد کشور برسد و مرغ و سایر اقلام غذایی مورد نیاز پایتخت را فراهم و تامین کند که جا دارد از همه تولیدکنندگان شریف این استان تقدیر کنم.

وی بیان کرد: هر آمدنی با رفتن همراه است و آنچه که می ماند عملکرد ما در راه خدمت به مردم است.

بابک مومنی در ادامه این آیین با تقدیر از همه مدیران گذشته سازمان جهاد کشاورزی مازندران، گفت: آمده ام تا به کشاورزان مازندران خدمت کنم و در این مسیر از همه مدیران و کارشناسان و محققان می خواهم کمک کار ما باشند.

وی اظهار داشت: برنامه های زیادی برای ادامه راه توسعه کشاورزی استان دارم از تولید تا بازار را در این برنامه ها لحاظ کرده ام.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در پایان از همه تلاشگران عرصه کشاورزی از دورترین مراکز جهاد کشاورزی تا ستاد سازمان جهاد کشاورزی مازندران و همچنین حسن عنایتی کلیجی در توسعه و پیشرفت کشاورزی استان تقدیر کرد.

گفتنی است با حکم محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، بابک مومنی به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب و از رحمات حسن عنایتی کلیجی تقدیر شد.