«شهرک موش‌ها» را ببینید
«شهرک موش‌ها» را ببینید
حرکات موزون و شاد بازیگران و نوع نگاه حرفه‌ای آنان به هنرنمایی در شخصیت داستانی خودشان، از نقاط قوت این نمایش بود.

ندای تجن- وقتی که در دوران ابتدایی درس می‌خواندیم برنامه‌ای تلویزیونی با عنوان «مدرسه موش‌ها» پخش می‌شد که یکی از آن‌ها کپل، یکی دیگر سرمایی و …بود، درواقع هر کدام از آن‌ها نماد یک شخصیت انسانی با ویژگی‌های فکری خاص خود بودند.

در آن زمان تماشای این برنامه عروسکی با بیان شیرین و شاد موش‌ها هم جنبه شوخی و خنده داشت و هم جنبه آموزشی، در نهایت حس و حال خوبی بود و برای ما مانند یک خاطره ماندگار شد.

چند روز پیش به همراه اعضای مؤسسه سپیده بیداری طبرستان برای تماشای تئاتر «شهرک موش‌ها» با کارگردانی محسن شیدای‌ فررفتیم که مرا به یاد مدرسه موش‌ها انداخت که حسی خوب همراه با لبخند و اشک برایم همراه داشت.

طراحی مناسب لباس به همراه موسیقی شاد و ریتم‌یک و حرکات خنده‌دار بازیگران حس و حال شعف‌انگیزی به فضای سالن داده بود و بازیگران توانسته بودند با وجود ازدحام جمعیت و پر بودن سالن، تماشاگر را آرام برروی صندلی بنشانند تا مشاهده گر آنان باشند.

دیالوگ‌هایی که میان بازیگران رد و بدل می‌شد نیز نیش و کنایه‌های مرسوم جامعه را بیان می‌کرد و برچسب زنی به مردان و بحث‌های میان زن و شوهر با نگاه زیرکانه  نویسنده و کارگردان همراه با شوخی به خوبی نمایش داده شد.

حرکات موزون و شاد بازیگران و نوع نگاه حرفه‌ای آنان به هنرنمایی در شخصیت داستانی خودشان، از نقاط قوت این نمایش بود؛به عنوان یک مخاطب که دید خبری دارد  از تماشای آن لذت بردم اگر شما هم علاقه‌مند به تماشای این تئاتر هستید می‌توانید این نمایش را با هزینه 50 هزارتومان همراه با تخفیف به اهالی فرهنگ‌و هنر تا تاریخ 22مهرماه سال جاری ساعت 7غروب در محل سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان نظاره‌گر باشید.