کارگاه آموزشی دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر برگزار می‌شود
کارگاه آموزشی دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر برگزار می‌شود
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: کارگاه تخصصی آموزشی مد و لباس به صورت همزمان با استان‌های منتخب حوزه مد و لباس در تاریخ ۲۴ مهر ماه در مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش ندای تجن به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، محمد روحی تصریح کرد: کارگاه آموزشی دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در مازندران برگزار می شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: کارگاه تخصصی آموزشی مد و لباس به صورت همزمان با استان‌های منتخب حوزه مد و لباس در تاریخ ۲۴ مهر ماه در مازندران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه علیرغم نوپایی حوزه مد و لباس در استان مازندران؛ بیان کرد: فعالیت‌های مهم و درخشانی در حوزه طراحی مد و لباس با محوریت مد و لباس ایرانی _ اسلامی صورت گرفته است که ماحصل برگزاری نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و سمینارهای موضوعی در سال گذشته و کسب رتبه برتر کارگروه مد و لباس کشور بوده است.

روحی افزود: با توجه به ظرفیت و توانمندی‌های موجود در این حوزه و‌ استقبال پر شور فعالان مد و لباس استان ، کارگاه تخصصی آموزشی مد و لباس به عنوان پیش رویداد دوازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر در روز دوشنبه مورخ ۲۴ مهر ماه در مازندران برگزار می شود.

معاون هنری و سینمایی تاکید کرد: حضور بیش از ۵۰ نفر از اساتید، دانشجویان، فعالان و هنرجویان در کنار طراحان و‌ فعالان حوزه حجاب و‌ عفاف از سراسر استان در این حوزه برنامه‌ریزی و‌ پیش بینی شده است.

محمد روحی اضافه کرد: این کارگاه با موضوعات تخصصی چون نحوه انتخاب ایده، تکنیک خلاقیت خطوط بداهه، قوانین و چارچوب‌های طراحی مانتو، پالتو و کت و … به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز استان برگزار می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: برای تمامی شرکت کنندگان در این کارگاه تخصصی از سوی دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گواهی نامه معتبر صادر خواهد شد.